دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی LEGO City My City برای اندروید و آیفون

بازی LEGO City My City برای اندروید و آیفون یکی از بازی های بسیار زیبا و سرگرم کننده است که توسط گروه بازیسازی Lego عرضه شده است و در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر این بازی را دریافت کرده اند. در بازی LEGO City My City وظیفه شما مدیریت بر شهر می باشد به گونه ای که شما در نقش قهرمان ظاهر می شوید و باید امنیت کامل را در شهر فراهم کنید. بازی LEGO City My City به شکل یک شبیه ساز کامل زندگی روزمره طراحی شده به طوری که باید در بازی تمامی سارقین را دستگیر کرده, آتش سوزی ها را از بین ببرید, در نقش پلیس سارقین را تقیب کرده, اسرار اقیانوس را کشف کنید, گارد ساحلی را با هیلیکوپتر هدایت کرده, کشتی های غرق شده را نجات دهید و همچنین یک تجربه مدیریت کامل شهر را بدست بیاورید.

توجه داشته باشید که بازی LEGO City My City تنها به یک شهر ختم نمی شود و شما باید پس از انجام ماموریت های خود به شهرهای دیگر سفر کرده و با کارهایی نظیر جابجایی و تحویل کالا به فرودگاه و غیره تمامی وظایف خود را به طور کامل انجام دهید. بازی لگو شهر من با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.0 به بالا و آی او اس 6.0 به بالا می باشد, امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

ویژگی های بازی LEGO City My City :

– محیط بازی سه بعدی

– گرافیک بالا

– مدیریت کامل شهر

– ظاهر شدن به شکل تمامی افراد

– هدایت کردن انواع وسایل نقلیه

– دارای مینی گیم های بسیار زیبا

– صداگذاری بسیار حرفه ای

– مناسب کودکان 5 تا 12 سال

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید, آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از اندروید 4.0 به بالا و آی او اس 7.0 به بالا

Bundled together in one app you can be the hero. Blast off into space and demonstrate your awesome astronaut skills or explore the secrets of the ocean in your Deep Sea Sub. Catch the escaped crooks in action-packed car chases, on foot in the park, or by boat in the swamp. Put out the fires in the city or steer the Coast Guard helicopter to rescue shipwrecked from the sharks. You can even be the fastest in the city by speeding across the finish line first in the motorbike racing game. If your car breaks down? No worries, just steer the tow truck through city traffic before it is too late. LEGO City also needs your help to remove derelict buildings, so bring in your team of demolition experts and have a blast at the demolition site. And if you feel like flying, just hop onto the heliplane to deliver cargo to the airport. Just make sure you dodge the oncoming traffic.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *