دانلود بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبا

بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبا همراه با تمامی آپدیت ها ( Updates ) و دی ال سی ها ( DLC )برای پلتفرم های کامپیوتر ( PC ) پلی استیشن 3 ( PS3 ) و ایکس باکس 360 ( Xbox 360 ) به سایت اضافه شد . آیا دوست دارید با آخرین سرعت از خط پایان بگذرید ؟ بازی زیبا و پر طرفدار Need for Speed با نام Rivals یا رقبا را برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . در این سری از بازی می توانید در نقش پلیس ها یا راننده های آزاد باشید . در نقش یک راننده باید به خاطر کارهای خطرناکی که انجام می دهید معروف شوید و از کارهای خود ویدئو تهیه کنید . بازی توسط شرکت Ghost Games طراحی و ساخت شده و به تازگی هم توسط کمپانی EA برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 منتشر شده همچنین برای ساخت این بازی از موتور Frostbite 3 نیز استفاده شده است .

 هر چه قدر که بیشتر با پلیس ها درگیر شوید Speedpoint بیشتری به دست می آورید و با این امتیاز ها قادر به خرید اتوموبیل و آیتم های بیشتری خواهید بود . در نقش پلیس نیز ، می توانید به صورت تیمی به تعقیب راننده های فراری بپردازید و با موفقیت در این امر درجه شما در نیروی پلیس ارتقا می یابد همچنین سری اتوموبیل Ferrari هم دوباره وارد این بازی شده اند .

وجود مکان های داستانی در شهر Redview که حاوی بیش از ۱۰۰ مایل جاده , وجود آب و هوای متنوع شامل (برف ، تگرک ، مه . طوفان های گرد و غبار) که پویا هستند , قابلیت استفاده از Kinect و وجود قابلیت های AllDrive که اجازه می دهد تا دوستان خود را برای بازی کردن به طور همزمان در جهان خود همراه سازید همه در این سری از نسخه بازی جنون سرعت وجود دارد .

 

* بازی Need for Speed Rivals برای PS3 قابل اجرا بر روی CFW 4.50 می باشد *

* بازی Need for Speed Rivals برای XBox360 به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد *

بازی Need for Speed Rivals برای کامپیوتر نسخه RELOADED اضافه شد *

 

مشخصات بازی Need for Speed Rivals جنون سرعت رقبا :

نام بازی : Need for Speed Rivals

نام بازی (فارسی) : جنون سرعت : رقبا

پلتفرم : PC , PS3 و XBox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Ghost Games

منتشر کننده : EA

سبک بازی : اکشن و ماشین سواری