دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Nobunagas Ambition Tenshouki WPK HD Version

بازی Nobunagas Ambition Tenshouki WPK HD Version یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط  KOEI TECMO GAMES CO., LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . سرانجام ششمین نسخه از سری بازی های تاریخی Nobunagas Ambition در شبکه Steam منتشر شد .

خلاصه داستان : در این بازی شما به عنوان رئیس قبیله باید به امور سیاسی و نظامی پرداخته و برای قدرتمندتر شدن حکومت خود سایر کشورها و قبایل را با خود متحد سازید . در این نسخه شاهد تغییرات عمده ای از جمله گرافیک باور نکردنی , اطلاعات صفحه نمایش و موقعیت فرمان برای رایانه های شخصی خواهیم بود که باعث افزایش تسلط پلیر بر بزای شده است . اگر برای اولین بار این بازی را تجربه می کنید اصلا نگران نباشید زیرا بازی از بخش آموزشی برخوردار بوده و تمام نکات لازم و ضروری را در اختیارتان قرار خواهد داد . امکان استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های مختلف , سیستم مبارزه منحصر به فرد , به چالش کشیدن مهارت ها و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

* این نسخه فاقد زبان انگلیسی بوده و زبان بازی به صورت ژاپنی است *

 

مشخصات بازی Nobunagas Ambition Tenshouki WPK HD Version :

نام بازی : Nobunagas Ambition Tenshouki WPK HD Version

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : KOEI TECMO GAMES CO., LTD

منتشر کننده : KOEI TECMO GAMES CO., LTD

سبک بازی : استراتژیک

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 7 replies
    1. محمود خالقی says:

      ببخشید ولی هنوز هم همان مشکل را دارد و نوشته هایش در بازی اصلا نمیاد

      پاسخ دادن
    2. Mohsen says:

      با سلام و خسته نباشید لطفاً تمام مجموعه بازی های nobunaga ambition را بگذارید خیلی ممنون و این بازی مشکلی که داره نوشته های بازی نیست اصلا

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        دقیق این نسخه را نمی دونم ولی ما بازی های زبان انگلیسی همیشه قرار می دیم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *