دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Peanuts Movie Snoopys Grand Adventure

بازی The Peanuts Movie Snoopys Grand Adventure در سبک اکشن , پلتفرمینگ , 2 بعدی می باشد که توسط استودیوی Activision ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم Xbox 360 منتشر کرده است . در این بازی Snoopy جهان فانتزی که زاده ی خیالش هست را اکتشاف می کند و باید به دنبال Charlie Brown و دوستانش در یک بازی دنبال کردن و مخفی شدن بگردد .

خلاصه داستان : در بازی The Peanuts Movie Snoopys Grand Adventure بازیکنان در نقش Snoopy می باشند ولی شما می توانید در نقش Woodstoc زمانی که می خواهید بازی را به صورت co-op انجام دهید ظاهر شوید . هدف شما در طول بازی پیدا کردن Charlie Brown در یک بازی قائم موشک می باشد . برای رسیدن به این هدف بازیکنان باید level های زیادی را پیش روند هر پایان در نهایت به خانه ی سگی Snoopy ختم می شود . در طول مسیر می توانید لوبیا ژله ای جمع کنید , لباس های مختلف جمع کرده و اعضای Beagle Scouts را پیدا کنید بازیکنان همچنان قادر خواهند بود تا Snoopy و Woodstoc را شخصی ساز کنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Peanuts Movie Snoopys Grand Adventure

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Activision

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : اکشن , پلتفرمینگ , 2D

حجم فایل : 6.8 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Wikipedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *