دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای Xbox 360

بازی Prison Break The Conspiracy در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو ZootFly ساخته شده است و استودیو Deep Silver آن را برای Xbox 360 منتشر کرده است . واقایع داستانی بازی بر اساس سریالی با همین عنوان می باشد که از شبکه FOX آمریکا بر روی تلوزیون رفت . شما در بازی به جای اینکه نقش مایکل اسکفیلد را بر عهده داشته باشید , نقش فردی به نام Tom Paxton را بر عهده دارید که از یک سازمان مخفی به نام The Company آمده است . او باید به عنوان یک فرد نفوذی داخل زندان ایالت Fox River شود و مطمئن گردد که Lincoln Burrows توسط صندلی الکتریکی اعدام گردد . در مجموع بازی به نه قسمت مختلف تبدیل شده است و هرکدام قسمتی از داستان را نمایان می کند که در شبکه تلوزیونی نیز پخش شده است . قسمت گیم پلی بازی Prison Break The Conspiracy بسیار جذاب و چاش برانگیز می باشد که با المان های اکشن ترکیب شده و می تواند مدت ها شما را سرگرم سازد . در بخش گرافیک ما شاهد جلوه های بصری فوق العاده ای می باشیم و کارکترها بسیار شبیه به نسخه های واقعی آنها می باشند . صداگذاری با حساسیت بالایی انجام پذیرفته است و هوش مصنوعی دشمنان بسیار عالی می باشد . محیط های بازی نیز در بخش زندان از جزئیات بالایی برخوردار است و در مجموع این بازی برای کسانی که علاقه مند به عنوان تلوزیونی این اثر بودند بسیار قابل قبول می باشد .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Prison Break The Conspiracy

نام بازی (فارسی) : فرار از زندان توطئه

پلتفرم : Xbox 360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : ZootFly

منتشر کننده : Deep Silver

سبک بازی :اکشن , ماجرایی

نوع فایل : ISO

  • 7 replies
    1. ایمان says:

      سلام
      من تاحالا هر بازی برای ایکس باکس دانلود کردم و فایل ایزو رو با برنامه اش به اجرایی تبدیل کرده ام و با فلش روی ایکس باکس ریخته ام اجرا شده است .ولی اینکه این بازی را گفته اید باید روی دی وی دی ریخته بشه شک کردم به اون صورت قبل هم بشه یا نه.
      اگر نشه بصورت فلش به نظر من باید در توضیحات همه بازیها بنویسید کدوم حتما باید رایت بشه و کدوم نه.
      حالا این به صورتی که قبلا انجام دادم میشه یا نه ؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        به احتمال زیاد می تونید این بازی رو هم روی فلش بریزید و در ایکس باکس اجرا کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *