دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای Xbox 360 و PS3

بازی Pro Evolution Soccer 2015 جدیدترین نسخه از سری بازی PES می باشد که توسط استودیو Konami با موتور FOX Engine ساخته شده است . این موتور بازیسازی در بازی معروف دیگری یعنی Metal Gear Solid نیز استفاده شده است از این رو انتظار می رود تا با یک گرافیک خارق العاده برای اولین بار در این مجموعه از بازی روبه رو باشیم . این نسخه از بازی PES برای اولین بار علاوه بر کنسول های Xbox 360 و PS3 برای کنسول های نسل هشتم و PC نیز در تاریخ 07 نوامبر 2014 منتشر شد . PES 2015 بسیار طبیعی تر و برخوردها به حالت واقعی نزدیک می باشد . به گفته ی سازندگان گیم پلی این نسخه از بازی به هسته ی اصلی خودش برگشته و بازیکنان کنترل کاملی بر بازی خواهند داشت و بازی کردن را یاد خواهند گرفت . از نکات بهبود یافته بازی می توان به بالانس میان دویدن و شوت کردن , پاس در عمق و آمادگی جسمانی بازیکنان در طول مسابقه اشاره کرد . بسته به میزبان و یا مهمان بودن تیم بازیکنان در طول بازی حالات احساسی متفاوتی خواهند داشت اگر موقعیت خوبی را از دست دهند روحیه خود را از دست داده و این مورد بر روی ادامه ی بازی آنها تاثیر گذار خواهد بود . از آنجا که نسخه اصلی بازی با اختلاف تقریبا یک ماهه دیرتر از رقیب دیرینه خود یعنی فیفا 15 منتشر خواهد شد باید دید که می تواند با موفقیت روبه رو شود یا همچنان زیر سایه فیفا خواهد ماند .

مشخصات بازی Pro Evolution Soccer 2015 :

نام بازی : Pro Evolution Soccer 2015

نام بازی (فارسی): فوتبال حرفه ای 2015

پلتفرم : Playstation 3 , Xbox360

شرکت سازنده : Konami

شرکت منتشرکننده : Konami

سبک بازی : ورزشی

  • 64 replies
    1. MoBiN47 says:

      سلام
      دوست عزیز من اینو تا شما گذاشتین زود دانلود کردم اما ظاهرا نسخه ای که من دانلود کردم به Xboxام نمیخوره اما بعدش شما نسخه دیگه رو گذاشتین الان میشه بگید اول نسخه PAL رو لینک دادین یا نسخه NTSC رو ؟
      تشکر

      پاسخ دادن
    2. m_totti7 says:

      سلام و خسته نباشید خواستم بپرسم الان برا دوتا کنسول گذاشتین برای کامپیوتر کی میزارید

      پاسخ دادن
    3. حسام کاظمی says:

      با سلام وخسته نباشید
      لطفاً آپدیت بازی PES2015 Xbox 360
      در سسایت قرار دهید با سپاس فراوان از شما

      پاسخ دادن
      • امیر says:

        باسلام و خسته نباشید به مسئولین محترم سایت .می خواستم درخواستی داشته باشم . ! همانطور که اطلاع دارید اکثر ایکس باکسهای موجود در بین کاربران بصورت کپی خور میباشد و به خاطر همین نیاز نیست که حتما فایلها بعد از دانلود بر روی سی دی رایت و اجرا شوند ، به صورتی که با یک برنامه کم حجم مثل iso2godمیشه فایلها را تبدیل و بر روی هارد دستگاه انتقال داده و اجرا کنیم . این کار باعث کم حجم شدن بازی تا حدود نصف حجم اولیه میباشد . لذا از دوستان گرامی درخواست دارم در صورت صلاحدید و بررسیهای کارشناسانه و فنی که صد البته در تخصص شماست ، در صورت امکان فایل های ایزو بازیها را بعد از تبدیل که باعث کم حجم شدن آنهاجهت دانلود برای کاربران میشود را هم در کنار فابلهای اصلی برای دانلود قرار دهید . با تشکر

        پاسخ دادن
    4. abi says:

      سلام
      ببخشید نسخه کامل پی اس 2015 برای کامپیوتر اومده کی لینکش رو قرار می دین!!!!!

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        سلام
        کی میگه اومده ؟ نسخه دمو اومده
        نسخه اصلی اواسط آبان منتشر میشه

        پاسخ دادن
    5. احمد says:

      لطفا جواب سوالم رو بدید
      سلام دوستان عزیز
      . مشخصات سیستم من اینه :
      Pentium(R) Dual-Core CPU E5700 @ 3.00GHz x 2 ‎(۳٫۰۰Ghz)‎

      ۴٫۰ GB

      NVIDIA GeForce 9500 GT ‎(PS4.0/VS4.0)‎

      بنظر شما pes 15 رو سیستمم بخوبی اجرا میشه یا نه ؟ چون دموی فیفا ۱۵ اصلا رو سیستمم هرگز اجرا نشد چون ظاهرا سیستمم پائینه . میگم اگه کسی خبر داره که pes 15 رو سیستمم اجرا نمیشه بگه بهم که از همین الان عزا عمومی بگیرم از غصه .

      پاسخ دادن
    6. alien says:

      سلام
      این نسخه 1 گیگی دقیقا چیه ؟
      مطمئنا نسخه اصلی بازی نیست
      اگه هم دمو هست چرا نوشتین نسخه بازی ؟؟؟؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *