دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PS3

بازی Resident Evil 5 Gold Edition در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو CAPCOM ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را در سال 2009 روانه ی بازار کرد . چهار سال پس از وقایع رزیدنت اویل 4 , کریس ردفیلد عضو سابق STARS به عضویت گروه ضدتروریستی BSAA درآمده است . او به Kijuju در آفریقا می رود تا به همکار تازه ی خود Sheva Alomar در ارتباط با بازار سیاهی که از سلاح های بیوتروریستی که به وجود آمد کمک کند . در همان لحظه ی اول آنها به منطقه ای می روند که مردم آن شهر دچار بیماری شده اند و گروه اول اعظامی BSAA به نام Alpha در آنجا کشته شده اند . کریس و شوا توسط گروه دلتا نجات پیدا می کنند . در این میان کریس عکسی از همکار قدیمی خود Jill Valentine پیدا می کند و گمان می کرد پس از روبه رویی با آلبرت وسکر به ظاهر مرده است . آنها در این مسیر باید به دنبال فردی باشند که سلاح ها را وارد بازی کرده اند و اتفاقات زیادی در این بین برای آنها رقم خواهد خورد . گیم پلی بازی Resident Evil 5 Gold Edition شامل نشانه گیری از کنار می باشد و شامل سلاح های زیادی از جمله مگنوم , شاتگان , راکت لانچر و نارنجک های متنوع می باشد . نسخه ی Gold شامل محتوای انحاصری به نام Lost in Nightmares می باشد که شما قادر خواهید بود تا در نقش Jill نیز بازی کنید و مراحب متنوعی نیز به آن اضافه شده است . همچنین تله ها و پازل های زیاد دیگری نیز به مراحل اضافه شده اند که شما را به چالش می کشانند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Resident Evil 5 Gold Edition

نام بازی (فارسی) : رزیدنت اویل 5 گلد ادیشن

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : CAPCOM

منتشر کننده : CAPCOM

سبک بازی :اکشن , ماجرایی

آیدی بازی : BLES-00816

  • 7 replies
    1. reza says:

      سلام.من این بازی دانلود کردم ولی وقتی میخام اجراش کنم ارور میده مال چیه؟

      پاسخ دادن
    2. ماهان موزیک says:

      سلام من این بازی رو دانلود کردم ولی متعسفانه وقتی که آیدی نصب میشه ارور میده آیدی رو پاک میکنم میره توبازی ولی نمیاد از طریق هادر درونی و هاد استرنال هم امتحان کردم این بازی فیکسر میخاد حتما میخاد لطفا راهنمایی کنید ؟fix

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *