دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Steins Gate برای Xbox 360 و PS3

بازی Steins Gate در سبک رمان تصویری می باشد که توسط استودیوهای 5pb. , Nitroplus ساخته شده و استودیوی .5pb این بازی را برای پلتفرم PS3 و Xbox 360 منتشر کرده است . بازی Steins Gate برنده ی جایزه ی بهترین بازی علمی تخیلی که بر پایه رمان تصویری بود را کسب کرده است . گروهی از دانشمندان نوجوان راهی برای تغییر گذشته از طریق فرستادن پیام از مایکرووهای تغییر یافته پیدا کرده اند . آزمایش های آنها از کنترل خارج شده و در یک توده در اطراف SERN گرفتار می شوند .

خلاصه داستان : اتفاقات بازی Steins Gate درست یک سال بعد از Chaos;Head می باشد و در Akihabara در جریان است . براساس گفته آقای Chiyomaru Shikura کارگردان بازی شهر Akihabara به این دلیل انتخاب شده است که دسترسی به قطعات سخت افزاری که بستری مناسب را برای انسان ها به وجود می آورد بسیار راحت بوده و آنها می توانند طرح ها و اختراع های خود را به راحتی پیدا سازند . مفهوم زمان و سفر در زمان هسته ی اصلی تشکیل دهنده ی بازی می باشد . گیم پلی بازی Steins Gate حوصله ی زیادی طلب می کند زیرا نوشته های مختلفی در طول بازی بر روی صفحه به نمایش درمی آید و یا گفت گوهای مختلفی که بین کارکترهای مختلف انجام می پذیرد . همانند بسیاری دیگر از بازی های سبک رمان تصویری نقاط حساسی در بازی Steins Gate وجود دارد که این انتخاب را به بازیکن می دهد ا با یک تصمیم گیری حساس سرنوشت ادامه ی بازی را تعیین کند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Steins Gate

پلتفرم : PS3 & Xbox 360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : 5pb. , Nitroplus

منتشر کننده : .5pb

سبک بازی : Visual novel

حجم فایل :

نام فایل : BLES02142

لینک مرتبط : Wikipedia

  • 8 replies
    1. رهام says:

      سلام سایت شما عالیه فقط این فقط برای پلی استیشن 3 یا برای ایکس باکس360 هم هست؟

      پاسخ دادن
    2. peyman_eun says:

      سلام. تشکر از سایت خوبتون، من قبلأ انیمه Death Note رو از وبتون دانلود کردم که لینک تمام قسمت هاش رو به صورت یکجا گذاشته بودید واقعأکارتون عالی بود، دستتون درد نکنه. میخواستم بدونم میتونید لینک کل قسمت های انیمه Steins;Gate رو هم یکجا برای دانلود بگذارید؟ جزو بهترین انیمه های تاریخه و امتیازش با Death Note برابر هست. بازی Steins;Gate رو برای دانلود گذاشتید ولی انیمه اش رو نه…
      با تشکر

      پاسخ دادن
    3. وحید says:

      سلام خسته نباشید ممنون از زحماتتون من واقعا معذرت میخوام اینجا درخواست دادم نمیونم کجا باید بگم میشه لطف کنید بازی Army of Two قسمت اولش مال سال 2008 بزارید خیلی مچکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *