دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار AKVIS All Plugins 2014 مجموعه پلاگین فتوشاپ با کرک

نرم افزار AKVIS All Plugins 2014 مجموعه پلاگین فتوشاپ با کرک نرم افزار فتوشاپ به علت برخی محدودیت ها این دسترسی را برای کاربران باز گذاشته تا پلاگین ها و برخی افکت ها را به صورت جداگانه بر روی خود نصب نرم افزار نمایند . برخی از شرکت ها ماند آکویس و گوگل نیک برترین پلاگین های گرافیکی را طی سال های اخیر مختص نرم افزار فتوشاپ ارائه داده اند . پلاگین های ارائه شده شامل 19 پلاگین به صورت کامل همراه با کرک می باشد . در مجموعه AKVIS All Plugins 2014 تمامی پلاگین های سال 2014 به صورت کامل برای نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز همراه با کتابچه راهنمای نصب PDF برای هر پلاگین به صورت اختصاصی برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است .  پلاگین ها AKVIS All Plugins 2014 سازگاری با نرم افزار فتوشاپ CC را دارا می باشد .  پلاگین های ارائه شده AKVIS All Plugins 2014 شامل موارد زیر می باشد :

– AKVIS AirBrush 2.0

– AKVIS ArtSuite 10.0

– AKVIS ArtWork 8.0

– AKVIS Chameleon 8.0

– AKVIS Coloriage 9.5

– AKVIS Decorator 3.0

– AKVIS Enhancer 14.0

– AKVIS HDRFactory 4.0

– AKVIS Lightshop 4.0

– AKVIS Magnifier 7.1

– AKVIS MakeUp 3.0

– AKVIS MultiBrush 7.5

– AKVIS NatureArt 5.5

– AKVIS Noise Buster 9.0

– AKVIS Oil 1.0

– AKVIS Refocus 4.0

– AKVIS Retoucher 6.5

– AKVIS Sketch 15.0

– AKVIS SmartMask 4.5

.

معرفی کوتاه پلاگین های AKVIS All Plugins 2014 :

– پلاگین AKVIS AirBrush 2.0 :

پلاگین AKVIS AirBrush 2.0 به کاربر اجازه میدهد تا با چند کلیک ساده تصاویر خود را به نقاشی و به یک الگوی گرافیکی تبدیل کنید . از ویژگی های این نرم افزار میتوان 15 حالت مختلف همراه با تنظیمات را نامگذاری کرد .

.

– پلاگین AKVIS ArtSuite 10.0 :

پلاگین AKVIS ArtSuite 10.0 مناسب برای طراحی کارت پستال ، پوستر های گرافیکی ، تقویم ، … بوده و با توجه به امکانات در نظر گرفته شده میتوان از تنظیم نور توسط پلاگین استفاده کرد .

.

– پلاگین AKVIS ArtWork 8.0 NEW :

پلاگین AKVIS ArtWork 8.0 NEW تصاویر شما را به یک ایده هنری تبدیل میکند و میتوانید تمامی محتوی تصاویر خود را به یک تصویر انیمیشنی تبدیل کنید .

.

– پلاگین AKVIS Chameleon 8.0 :

نرم افزار جهت میکس نمودن چند تصویر به یکدگیر جهت ساخت یک تصویر هنری می باشد که این نسخه از پلاگین را میتوانید از مجموعه AKVIS All Plugins 2014 دانلود و از کار کردن با آن لذت ببرید .

.

– پلاگین AKVIS Coloriage 9.5 :

پلاگین AKVIS Coloriage 9.5 برنامه ای جهت رنگ نمودن تصاویر سیاه و سفید و تبدیل آن ها به تصاویر رنگی می باشد . استفاده از 5 بخش مختلف جهت رنگی نمودن تصاویر از این پلاگین استفاده میشود .

.

– پلاگین AKVIS Decorator 3.0 :

پلاگین AKVIS Decorator 3.0 این امکان را میدهد تا تصاویر خود را به صورت واقع گرایانه تبدیل کنید و استفاده از ابزارهایی چون سایه ، شفاف نمودن تصویر و … در این پلاگین به کار گرفته شده است .

.

– پلاگین AKVIS Enhancer 14.0 :

پلاگین AKVIS Enhancer 14.0 برنامه ای برای پردازش تصاویر به منظور بهبود جزئیات تصاویر و تصحیح تصاویر تیره رنگ به کار گرفته میشود .

.

– پلاگین AKVIS HDRFactory 4.0 NEW :

پلاگین AKVIS HDRFactory 4.0 NEW برنامه ای برای تصحیح کیفیت تصاویر و اصلاح نمودن عکس می باشد . این پلاگین از دوربین های Canon EOS 6D, Canon EOS 600D, Canon EOS 1100D, Canon PowerShot S100 به صورت کامل پشتیبانی میکند .

.

– پلاگین AKVIS LightShop 4.0 :

پلاگین AKVIS LightShop 4.0 برای اضافه نموئن جلوه های نور بر روی تصاویر می باشد . دارا بودن دو حالت اکسپرس و پیشرفته برای نور پردازی بر روی تصاویر با 12 قلم موجود در پلاگین و پرتودهی توسط این پلاگین امکان پذیر می باشد .

.

– پلاگین AKVIS Magnifier 7.1 NEW

پلاگین AKVIS Magnifier 7.1 NEW برنامه ای برای تغییر اندازی تصاویر دیجیتال بدون از دادن کیفیت اصلی تصویر ساخته و طراحی شده است .

.

– پلاگین AKVIS MakeUp 3.0 :

پلاگین AKVIS MakeUp 3.0 برنامه ای برای سفید کردن دندان ها ، حذف قرمزی چشم ، تصحیح کیفیت تصاویر و … می باشد . 

.

– پلاگین AKVIS MultiBrush 7.0 :

برنامه ای برای برنامه ای ایده آل برای رتوش عکس و طراحی تصاویر به کار گرفته میشود علاوه بر ویژگی های ذکر شده میتوان بازسازی عکس های قدیمی را توسط این پلاگین به همراه داشت و میتوانید با دست داشتن از این مجموعه که توسط سایت دانلود فارسی ارائه شده است این پلاگین را به همراه داشته باشید .

 .

– پلاگین AKVIS NatureArt 5.0 :

پلاگین AKVIS NatureArt 5.0 برای شبیه سازی پدیده های طبیعی به کار رفته میشود و میتوان بر روی تصاویر خود رنگین کمان ، رعد و برق ، باران و … را به صورت طبیعی اضافه کنید .

.

– پلاگین AKVIS Noise Buster 9.0 :

پلاگین AKVIS Noise Buster 9.0 برنامه ای برای از بین بردن نویز از روی تصاویر می باشد و به کاربر اجازه میدهد تا بتواند تصاویر با کیفیت پایین را به یک عکس با کیفیت بالا تبدیل کند .

.

– پلاگین AKVIS Refocus 4.0 :

پلاگین AKVIS Refocus 4.0 برنامه برای فوکوس کردن تصاویر به صورت پیشرفته می باشد .

.

– پلاگین AKVIS Retoucher 6.0 :

پلاگین AKVIS Retoucher 6.0 که توسط سایت دانلود فارسی ارائه شده است برنامه ای است برای از بین بردن خش و لکه ها بر روی تصاویر و با استفاده از این پلاگین میتوانید تصاویر صاف و شفافی را به اشتراک بگذارید .

.

– پلاگین AKVIS Retoucher 6.0

پلاگین AKVIS Sketch 15.0 برنامه ای است برای تبدیل تصاویر به نقاشی به سبک کلاسیک و قدیمی که توسط پلاگین AKVIS Sketch 15.0 ارائه شده است .

.

– پلاگین AKVIS OilPaint 1.0 NEW :

پلاگین AKVIS OilPaint 1.0 NEW برنامه ای برای تصحیح نمودن رنگ آمیزی تصاویر به حالت آبرنگ می باشد .

.

تصاویری گلچین از پلاگین های AKVIS All Plugins 2014 :

 

 سایت مرتبط : AKVIS

.

سیستم عامل مورد نیاز جهت فعال نمودن پلاگین AKVIS All Plugins 2014 :

-Windows 8/7/Vista/XP 32/64 bit
– Core Duo, 2 Gb RAM, 2 Gb HDD; display 1280×1024
– video card: Direct X8 compatible, 128 Mb, color depth 32 bits _ AKVIS All Plugins 2014

 دانلود رایگان مجموعه پلاگین فتوشاپ با کرک AKVIS All Plugins 2014 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی همراه با کرک و آموزش نصب به صورت رایگان

  • 5 replies
    1. رضا says:

      سلام.بسيار ممنون.من نتوانستم كه برنامه را رجيستر كنم.ممنون مي شوم كه كرك كردن برنامه را آموزش دهيد.بر روي فايل كرك كليك مي كنم ولي عمل نمي كند.ويندوزم 7 و 64 بيتي است.متشكرم

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام کرک بصورت مخفی عمل می کند و آیکن آن در کنار برنامه های کنار ساهت ظاهر میشه و تا و قتی که باز باشه برنامه ها کار می کنند .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *