دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رمان سمفونی مردگان اثر عباس معروفی

عباس معروفی زاده ۲۷ اردیبهشت ۱۳۳۶ نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس، ناشر و روزنامه‌نگار معاصر ایرانی مقیم آلمان است . او فعالیت ادبی خود را زیر نظر هوشنگ گلشیری آغاز کرد و در دهه شصت با چاپ رمان سمفونی مردگان در عرصه ادبیات ایران به شهرت رسید . عباس معروفی به سال ۱۳۳۶ خورشیدی در سنگسر (مهدی‌شهر کنونی) متولد شد . فارغ التحصیل هنرهای زیبای تهران در رشته هنرهای دراماتیک است و حدود یازده سال معلم ادبیات در دبیرستان‌های تهران بوده‌است . نخستین مجموعه داستان او با نام «روبه روی آفتاب» در سال ۱۳۵۹ در تهران منتشر شد . پیش و پس از آن نیز داستان‌های او در برخی مطبوعات به چاپ می‌رسید اما با انتشار «سمفونی مردگان» بود که نامش به عنوان نویسنده تثبیت شد . در سال ۱۳۶۹ مجله ادبی «گردون» را پایه گذاری کرد و بطور جدی به کار مطبوعات ادبی روی آورد . سبک و روال وی در این نشریه با انتظارات دولت ایران مغایر بود و موجب فشارهای پی در پی و سرانجام محاکمه و توقیف آن شد . معروفی در پی توقیف «گردون» ناگزیر به ترک وطن شد . او به آلمان رفت و مدتی از بورس «خانه هاینریش بل» بهره گرفت. اما پس از آن برای گذران زندگی دست به کارهای مختلف زد؛ مدتی به عنوان مدیر یک هتل کار کرد و پس از آن «خانه هنر و ادبیات هدایت» را که کتابفروشی بزرگی است در خیابان کانت برلین، بنیاد نهاد و به کار کتابفروشی مشغول شد . و کلاس‌های داستان نویسی خود را نیز در همان محل تشکیل داد و در حال حاضر از طریق این کارها روزگار می‌گذراند .

 

درباره ی کتاب : 

سمفونی مردگان داستان زندگی یک خانواده است که در اردبیل در اواخر سلطنت رضا شاه زندگی می کنند . کتاب از ۴ فصل تشکیل شده که هر فصل از زبان یک راوی نقل می شود . پدر خانواده «جابر اورخانی» مغازه آجیل و خشکبار فروشی در بازار اردبیل دارد . بچه هایش به ترتیب یوسف، آیدین و آیدا ، و اورهان هستند که دخترش آیدا، با آیدین دوقلوست . اورهان که بیشتر از سایرین به پدر در اداره مغازه کمک می کند، مورد علاقه اوست و مادر آیدین را بیش از فرزندان دیگرش دوست دارد.

آیدین علاقه بسیاری به درس و مطالعه دارد و اورهان بیشتر به کسب و کار علاقمند است . منزل خانواده اورهانی نزدیک پنکه سازی لرد قراردارد. با اوج گیری جنگ جهانی دوم، دولت روس به بخش های شمالی کشور از جمله آذربایجان حمله هوایی می کند و چتر باز پیاده می کند . این مسئله موجب بروز هرج و مرج در شهر می شود . آشفتگی و ناامنی و کمبود ارزاق، بویژه نان در شهر حاکم می شود. جابر دوستی دارد به نام ایاز که پاسبان است . جابر در بیشتر امور زندگی ایاز را طرف شور و مشورت قرار می دهد . یوسف که در این زمان یک پسر بچه است، تحت تاثیر فضای جنگی حاکم بر شهر در خانه، ادای سربازها را در می آورد مخصوصاً محو تماشای چتر بازها می شود . یک روز هم به تقلید از چتر بازها، چتر بزرگ و سیاه پدر را برمی دارد و با آن از بام خانه پرواز می کند . اما در اثر سقوط از پشت بام، یوسف به نوعی عقب افتادگی دچار می شود . قوای تکلم و شنوایی اش به مرور از بین می رود و چیزی می شود بین آدم و حیوان که مدام می بلعد و خود را کثیف می کند . ایاز که به شدت طرفدار رضا شاه است از کناره گیری او از سلطنت به نفع پسرش، به گریه می افتد و جابر را نیز به گریه می اندازد . در خانواده، اورهان و یوسف کم کم با پدر در اداره مغازه کمک می کنند، اما آیدین علاقه ای به کار آجیل فروشی ندارد .

 

مشخصات کتاب :

– عنوان کتاب :  سمفونی مردگان

– نویسنده :  عباس معروفی

– ناشر :  ققنوس

– سال انتشار :  ۱۳۸۹

تعداد صفحات :  165

قیمت پشت جلد :  ۱۴۰,۰۰۰ ریال

مدت زمان پخش کتاب صوتی : 10 ساعت و 40 دقیقه

– فرمت کتاب : PDF

– «مجموعه ای که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است شامل رمان “سمفونی مردگان” در فرمت PDF و همچنین کتاب صوتی همین اثر می باشد . دوستان علاقه مند، بهتر است که برای حمایت از نویسنده، این کتاب را از کتاب فروشی ها تهیه فرمایید».

دانلود رمان سمفونی مردگان اثر عباس معروفی با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 26 replies
    1. هادی هدایتی says:

      فایل PDF کتاب سمفونی مردگان خریدارم . ولی نه فایل اسکن شده از روی کتاب چاپی بلکه فایل PDF اصلی .
      اگر دارید ، اطلاع دهید

      پاسخ دادن
    2. راضیه says:

      ببخشید من چطور میتونم این کتاب رو دانلود کنم اصلا میشه یا نه چون ایران نیستم نمیتونم سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        به داخل پست بروید و بر روی کادر سبز رنگ لینک دانلود کلیک کنید . و با کلیک کردن بر روی لینک دانلود می توانید فایل رو دریافت نمایید .

        پاسخ دادن
    3. ali moh says:

      سلام … مرسی بابت سایت خوبتون… من فرم خرید کتاب رو پر کردم ولی بعد از اینکه ارسال رو زدم دوباره همین صفحه باز شد …. میخواستم ببینم الان تکلیف چیه؟ دوباره پر کنم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *