دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال Chance

سریال شانس ساخته شده بر اساس رمان موفق Kem Nunn می باشد . داستان سریال Chance حول شخصی به نام دکتر Eldon Chance می باشد که یک پزشک روان شناس بسیار حرفه ای است و در سان فرانسیسکو زندگی می کند . او که وارد محیطی از فساد , سوء استفاده و خطرناکی شده بود او را با چالش های مختلفی روبه رو می کند از طرفی زندگی شخصی او دارای مشکلات زیادی است او در تدارک کارهای طلاق خود بوده و اسراری که او سال ها سعی در مخفی کردن آن داشت حال شکل و رنگ دیگری به خود گرفته است . Jaclyn که یکی از بیمارهای دکتر Eldon می باشد دچار مشکلات زیادی می باشد و Eldon سخت در تلاش است تا او را از مشکلات به وجود آمده رها سازد .

دانلود سریال Chance

سایر توضیحات : سریال تریلر Chance توسط Alexandra Cunningham و Kem Nunn ساخته شده است . این دومین سریال خانگی پس از House می باشد که در آن Hugh Laurie نقش یک دکتر درمانده را بازی می کند و نام فیلم آن دقیقا هم نام با عنوان سریال می باشد . Cunningham تا به حال تهیه کنندگی کارهای مختلفی را برعهده داشته است که می توان ا سریال هایی چون Bates Motel و The Family به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند عبارتند از Hugh Laurie , LisaGay Hamilton و Greta Lee

دانلود سریال Chance
*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات سریال Chance :

– ژانر : تریلر

– کارگردان : Alexandra Cunningham , Kem Nunn

– نویسنده : Alexandra Cunningham , Kem Nunn

– استودیوی سازنده : Fox 21

– محصول کشور : آمریکا

– شبکه پخش کننده : Jeremy Carver Productions

–مدت زمان سانسور : متغییر نسبت به هر قسمت

– تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2016

– مدت زمان هر قسمت : 60 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Chance

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *