دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

نام Prime Loops برای سازندگان و موسیقیدانان حرفه ای جهان، نامی معتبر و آشنا است . Prime Loops شرکت تولید محتوای صوتی و سمپل های موسیقی می باشد که در سال 2008 در لندن انگلستان فعالیت خود را آغاز کرد . بیشترین تمرکز شرکت بر روی توسعه و ساخت سمپل، لوپ و پچ های نرم افزار سمپل می باشد . تمامی محصولات شرکت Prime Loops به صورت Multi Formats ( چند فرمتی) هستند که به کاربر اجازه می دهند تا با نرم افزارهای مختلف مانند Logic Pro، GarageBand، Live، Pro Tools، Cubase و Reason از سمپل های شرکت Prime Loops استفاده کنند . محصولات کمپانی Prime Loops به صورت گسترده در سراسر جهان توسط موسیقیدانان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند . محصولات Prime Loops طیف گسترده ای از ژانر های موسیقی را در بر می گیرد که در نوع خود کم نظیر است . ژانرهایی از قبیل کلاسیک گرفته تا سبک های مدرنی مانند Dubstep و Glitch . تمامی پک های Prime Loops در یک یا چند ژانر موسیقی دسته بندی می شوند . ژانرهای موسیقی که اکنون در فهرست دسته بندی سایت Prime Loops قرار دارند عبارتند از : Acoustic, ambient and lounge, bassline, 4×4 & garage, breakbeat and breaks, classical, dirty south, downbeat, drum ‘n bass, dub, dubstep, electro, game & sound FX, glitch, hip hop, house, indie, Latin & funk, metal, minimal, reggae and ragga, RnB & urban, rock and alternative, synth, tech and techno, trance, film, soundtrack, world و Ethnic .

 

توضیحات مجموعه سمپل های اضافه شده Prime Loops : 

Cinematic Moods : اگر می خواهید که موسیقی فیلم بسازی پکیج Cinematic Moods حتما چاره ی کار شما خواهد بود . این پکیج شامل تعداد بسیار زیادی از ملودی های دراماتیک با هارمونی های بسیار قوی است که توسط کسانی که موسیقی فیلم می سازند مورد تایید قرار گرفته است . پکیج Cinematic Moods شامل لوپ ها و سمپل های ارکسترایی می باشد که آهنگ سازان بزرگی همچون Hans Zimmer و James Newton Howard و Philip Glass و Steve Reich از آنها استفاده کرده اند . پک سمپل های پکیج Cinematic Moods در فرمت های زیر موجود است :

– WAV

– REX2

– LIVE

– REFILL

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Chillout Synths : این پکیج شامل 48 کورد موسیقی آرامش بخش می باشد . فرقی ندارد که بخواهید موسیقی Trip Hop یا شاخه های مختلف دیگر موسیقی Ambient را کار کنید، پکیج سمپل های Chillout Synths ابزار کاملی برای آهنگسازی شماست . با استفاده از این پکیج شما می توانید با خیال راحت به ساخت موسیقی Dance، Dubstep، Trap و دیگر موسیقی های با تمپوی بالا بپردازید . پک سمپل های Chillout Synths در فرمت های زیر موجود می باشد :

– ACiD/WAV

– REX

– APPLE LOOPS/AiFF

– ABLETON LiVE PACK

– REASON REFiLL

– 48 Chill-Out Synth Loops

– 48 MIDI Files

– 90 Bpm

– 24 Bit Audio Quality

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

 Phantom Trap : اگر می خواهید موسیقی خود را ترسناک کنید و حس متروک بودن را به شنوندگان خود القا نمایید، قطعا مجموعه سمپل های Phantom Trap بهترین انتخاب شما برای این کار می باشد . سمپل هایی از نواختن مالیخولیایی پیانو تا صدای برخورد ناگهانی اشیا با یکدیگر، همگی در حجمی به اندازه 1750 مگابایت در مجموعه Phantom Trap جمع آوری شده اند . مطمئنا اگر هدف خاصی را در موسیقی دنبال می کنید، مجموعه سمپل های Phantom Trap می تواند میزان تاثیر گذاری موسیقی شما را دو چندان کند . پک سمپل های Phantom Trap در فرمت های زیر موجود می باشد :

– ACiD/WAV

– REX

– APPLE LOOPS/AiFF

– ABLETON LiVE PACK

– REASON REFiLL

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Mosh-Pit Guitars : پکیج گیتار Mosh-Pit که شامل قطعات و سمپل هایی برای تهیه کنندگان و آهنگسازانی می باشد که می خواهند فضای موسیقی خود را کمی سنگین کنند . بر خلاف نوازندگی گیتار که کار سختی است، استفاده از سمپل های Mosh-Pit Guitars بسیار آسان است . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . با استفاده از سمپل های Mosh-Pit Guitars می توانید فضای موسیقی خود را به طور ناگهانی هیجان انگیز کنید . پک سمپل های Mosh-Pit Guitars در فرمت های زیر موجود می باشد :

– ACiD/WAV

– REX

– APPLE LOOPS/AiFF

– ABLETON LiVE PACK

– REASON REFiLL

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Pop Guitars : اگر همیشه در نواختن گیتار مشکل داشته اید و هیچگاه در آهنگ های خود از صدای این ساز احساس رضایت نداشته اید بهتر است که گیتار خود را به زمین بگذارید و پکیج Pop Guitars را دانلود نمایید . این پکیج شامل سمپل هایی از انواع ریف های گیتار الکترونیک و گیتار کلاسیک می باشد که مناسب ساخت آهنگ های سبک پاپ می باشند . سمپل های پکیج Pop Guitar تمامی گستره ی صدایی این ساز را در خود به همراه دارد و از ابتدای تولید و ساخت این پکیج به شدت نظر تهیه کنندگان موسیقی را جذب کرده است . Pop Guitars شامل 3 فولدر Arpeggios، Riff و Picking Patterns می باشد . استفاده از سمپل های Pop Guitars بسیار ساده می باشد . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . پک سمپل های Pop Guitars در فرمت ها زیر موجود می باشد : 

– ACiD/WAV

– REX

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Cinematic Moods 2 : اگر می خواهید که به ساخت موسیقی فیلم بپردازید بهتر است که با ابزار درست آن را انجام دهید . در قبل قسمت اول سمپل های Prime Loops : Cinematic Moods را برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار دادیم . اکنون قسمت دوم این مجموعه سمپل ها را برای شما علاقه مندان در سایت قرار دادیم . پکیج سمپل های Cinematic Moods 2 در واقع مکملی برای مجموعه اول این سمپل ها می باشد . با استفاده از Cinematic Moods 2 می توانید برای فیلم های ترسناک، تاریخی-حماسی، کلاسیک و تقریبا هر ژانری موزیک بسازید . این مجموعه شامل 7 فولدر به ترتیب Cinematic Brass & Choir, Cinematic Rhythms, Cinematic Strings, Mallets & Pianos, Synth Chords & Arpeggios, Synthetic Basslines و Wind Instruments می باشد . استفاده از این پکیج بسیار آسان است . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . پک سمپل های Cinematic Moods 2 در فرمت های زیر موجود می باشد :

– AIFF

– WAV

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Progressive Dubstep : پک سمپل های Progressive Dubstep، توسط تهیه کننده ی سرشناس موسیقی Dmitri Vasilyev تهیه و عرضه شده است . اگر می خواهید فضای موسیقی خود را کمی تیره و عمیق تر سازید، پکیج سمپل های Progressive Dubstep تقریبا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید . فضای ماورا گونه و پست اینداستریال شهری موجود در سمپل ها می تواند شنونده را به سفری عمیق در موسیقی هوشمند بم گونه ای ببرد . Progressive Dubstep یکی از محبوبترین پکیج های ساخت موسیقی برای علاقه مندان به موسیقی امبینت و دارک امبینت می باشد . اشخاص و گروه هایی مانند James Blake, Burial, Jamie XX و SBTRKT برای ساخت موسیقی از این پکیج استفاده می کنند . استفاده از این پکیج بسیار آسان است . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . پک سمپل های Progressive Dubstep در فرمت های زیر موجود می باشد :

– WAV

– REX

– MPC

– APPLE

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

 

Studio Guitars : اگر نمی توانید با گیتار خود صدای استاندارد و دلخواه ایجاد کنید و از این امر آشفته شده اید، پکیج Studio Guitar همان چیزی است که به آن احتیاج دارید . پک Studio Guitars شامل افکت ها و سمپل هایی از گیتار می باشد که به صورت تمیز ایجاد و جمع آوری شده اند . در این پک حرفه ای تعداد بسیاری از نمونه صداهای گیتار الکتریک و آکوستیک برای راحتی کار آهنگ سازان گرد آوری شده اند . ساز گیتار تنوع صدایی بسیار بالایی دارد اما رسیدن به صدای مطلوب آرزوی هر نوازنده و آهنگ سازی می باشد و کار چندان راحتی نیست اما کمپانی Prime Loops با بهره گیری از جدید ترین و پیشرفته ترین فناوری ها بهترین کیفیت صدایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است . استفاده از گیتار الکتریک Gibson Les Paul مدل 1985 و گیتار آکوستیک Martin DC-16RGTE همراه با آمپلی فایر های Fishman، Marshall و Orange که توسط میکروفون های AKG C214 ضبط گردیده اند، نوایی رویایی و بهشت گونه را به شما تضمین می کند . استفاده از این پکیج بسیار آسان است . تنها کافیست که سمپل مورد علاقه ی خود را وارد انتخاب کرده و آن را داخل نرم افزار بکشید و رها کنید . پک سمپل های Studio Guitars در فرمت های زیر موجود می باشد :

– REASON

– REX2

– WAV

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 20 replies
    1. محمد says:

      سلام موقع باز کردن وسایل فشرده ازم پسورد میخواد.
      ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ دادن
      • فراز محمدی says:

        وسایل فشرده؟!!! اگر منظورتون فایل فشرده هست که پسورد فایل هست
        www.download.ir

        پاسخ دادن
    2. نریمان says:

      ممنون بخاطر سایته خیلی خوبتون مخصوصا پست های قسمت آهنگسازی.اگه ممکنه درخواست بچه ها رو!(که بالا نوشتن)که درخواست منم هست توی سایت قرار بدین.
      تشکر بخاطر زحمتی ک میکشین

      پاسخ دادن
    3. fovad says:

      سلام خسته نباشید خیلی عالیه خیلی اگه تو این زمینه تخصصی موسیقی فعالیت بیشتر کنید مطمن مخاطب خیلی خیلیل زیادی جذب میشه اگه بتونید پک native komplete 8 بزارید خیلی خوب میشه

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        سلام لطف دارید نسبت به سایت ما, حتما در اسرع وقت تمامی درخواست های شما کاربران را در سایت قرار می دهیم.

        پاسخ دادن
    4. mahdifaraji says:

      سلام ممنون بابت سمپل ها ولی چرا دیر به دیر قرار می دین پک هارو زود به زود قرار بدین بزارین زود تموم شه .

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام سعی می کنیم هر چند وقت یکبار قرار بدیم . شرکت Prime Loops خیلی سریع پک های خودش رو منتشر می کنه و دلیلش هم اینه که فقط در زمینه موزیک فعالیت می کنه . اما دانلود فارسی در همه زمینه ها فعالیت می کنه .

        پاسخ دادن
    5. نظام says:

      سلام
      ابتداً عرض کنم بابت زحمت های بی دریغ و بی شائبه یِ شما دوستان در این سایت برای ارائه یِ نرم افزارها و پکیج هایِ بی نظیر بسیار بسیار سپاس گزارم.
      اگر محبت کنید بنده رو راهنمایی کنید این سمپل ها قابل استفاده در اَبلتون هستند یا خیر؟
      باید نصب بشند و یا اینکه با فرمت های صوتی در دسترس اند؟
      من کوچکترین پکیج رو دانلود کردم ولی متأسفانه نتونستم سر در بیارم.
      باز هم از زحماتتون ممنونم.

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام ممنون از لطف شما .
        اگر داخلشون فولدر Live باشه قابل استفاده هستند .
        من پیشنهاد می کنم از خود افکت های ابلتون استفاده کنید چون مخصوص نرم افزار طراحی شده و کامل هستند .
        از این لینک می تونید دانلود کنید .

        پاسخ دادن
    6. ***Mahdi*** says:

      سلام،آقا این انیمیشن مبارزان خیابانی چیشد،سه ماه پیش رفت تولیست درخواستی ها هنوز نوگرسیده من سه ماهه همش میام میبینم ولی خبری نیست پس کی میزارید؟؟؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *