دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سیستم عامل Microsoft Windows Server 2008 نسخه 64 بیت

Microsoft Windows Server 2008

به منظور افزایش قدرت نسل جدید شبکه ها، برنامه های کاربردی و خدمات وب طراحی شده است . شما در این سیستم عامل میتوانید پیکر بندی سرورهایی بر پایه لینوکس را به راحتی انجام دهید و به کانفیگ اینگونه سرورها بپردازید . در اصل مایکروسافت سیستمی یکپارچه برای زبان برنامه نویسی asp ارائه کرده است . که به شرکتهای هاست اجازه میدهد با بهره گیری از آن سیستمی یک پارچه ارئه کنند چارچوبی یکپارچه برای کسب و کار شما ویندوز سرور 2008 در عین حال که چارچوبی یکپارچه برای محیط کاری سرورها و نیازمندی های برنامه های کاربردی شما فراهم آورده، از قابلیت گسترش و مدیریت بسیار ساده ای برخوردار است.
امکان جدیدServer Manager یک کنسول یکپارچه مدیریت را فراهم می کند که نصب، پیکربندی و مدیریت مستمر سرور را تسهیل و تسریع می نماید. خط فرمان جدید Windows Power Shell مدیران شبکه را قادر می سازد که وظایف روزمره مدیریت سیستم را بصورت خودکار اجرا کنند.
Windows Deployment Services ابزاری ساده شده و بسیار امن را جهت گسترش سریع سیستم عامل از طریق نصب و راه اندازی تحت شبکه فراهم می آورد. بالاخره Windows Server 2008 Failover Clustering Wizards و Full Internet Protocol Version6 از مدیریت یکپارچه توازن بار در شبکه پشتیبانی کرده و امکان پیاده سازی محیطی با حداکثر امکان دسترس پذیری برای تازه کاران دنیای IT فراهم نموده اند.

گزینه جدید نصب Server Core در ویندوز سرور 2008 اجازه نصب بخش هایی از سرور، همراه با اجزا و زیر سیستم های ضروری سیستم عامل بدون یک واسط گرافیکی را به شما می دهد. بخش ها و امکانات کمتر به معنی کمینه کردن دیسک و آثار سرویس ها می باشد که موجب کاهش سطح حملات به سیستم عامل و افزایش امنیت خواهد شد.

 

نام: Microsoft Windows Server
شرکت سازنده: Microsoft
تاریخ انتشار: 2008
ورژن: v7601.24562 AIO
فرمت فایل: iso
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/08/27 نسخه Windows Server 2008 R2 SP1 7601.24562 AIO اضافه شد .
  • 6 replies
    1. عبد الواحد says:

      سلام یک سوال داشتم . چه جوری می توان دونسخه ویندوز را منظورم 64 بایت .86 بایت را بالای یک دی ودی رایت کنیم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *