mihanwebhost

میهن وب هاست به عنوان بزرگترین شرکت میزبانی وب ایرانی با نازلترین قیمت ها هاست های cpanel ایران و المان را با هارد ssd و آنتی دیداس مجانی ارائه میکند, به جمع بیش از ۷۰ هزار مشتری میهن وب هاست بپیوندید. سرور مجازی ایران با پهنای باند بالا , نمایندگی هاست سی پنل آلمان

دانلود فیلم آموزشی تمرینات کامل 6 عضله شکم SixPack Shortcuts Complete

آیا همیشه احساس خجالت و یا تردید دارید که در استخر و یا لب ساحل پیراهن خود را در بیاورید ؟ حتی اگر شکم شما دارای چربی زیادی هم نباشد باز هم در آرزوهایتان داشتن شکمی عضلانی که بتوان به آن افتخار کرد هست . آیا تابحال تلاشی برای آب کردن چربی های شکمتان انجام داده اید ؟ اگر جواب شما بله است و هنوز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید در مسیر درستی قرار ندارید . اگر واقعا علاقمند به داشتن عظلات شکم هستید و از تلاش برای داشتن آن دست نکشیدید این فیلم آموزشی شما را به آرزوهایتان خواهد رساند حتما برای شما هم پیش آمده که با اطلاعات ناقص و متفاوت اطرافیان برای داشتن شکمی عظلانی ( SixPack ) روبرو شوید و ندانید که از کدام مسیر حرکت کرده و از کجا شروع کنید . در این ویدئوی آموزشی مایک چانگ تمرینات کامل عضلات شکم را بصورت گام به گام آموزش می دهد و شما براحتی می توانید آنها را فرا گرفته و حتی در منزل اجرا نمایید .

این مجموعه در 4 قسمت تقسیم می شود که در هر فاز شما به اهداف کوچکی دست می یابید که در نهایت پس لز گذراندن تمامی مراحل به هدف نهایی خود خواهید رسید .

در فاز 1 شما ساخت توده عضلانی در کل بدن را شروع خواهید کرد . شما تمرینات کامل ساخت عضلات مناسب و متناسب با بدن شما را شروع خواهید کرد . در این فاز شما به سلامت جسمی خواهید رسید و برنامه غذایی و تمرین مناسبی خواهید داشت .تمرینات در این مرحله کوتاه تر ، آسان تر و با شدت کمتر می باشد . این یک شرط بسیار مهم است که بدن شما قبل از شروع تمرینات سنگین آماده باشد .

در فاز 2 بطور کلی روی از بین بردن چربی بدن شما تمرکز می شود . البته بیشتر چربی های از بین رفته در اطراف شکم . در این مرحله بیشتر انجام ورزش های قلبی و عروقی طراحی شده تا بدن شما سوزاندن چربی را با سرعت بیشتری پیگیری کند . همنین زمان استراحت شما در تمرینات برای سوزاندن کالری و چربی بیشتر، کمتر خواهد شد . خوردن 3 وعده غذا در روز ، حفظ قدرت بدنی و نگه داشتن حجم عظلات و آب کردن چربی های اطراف شکم از عمده برنامه های این فاز می باشد .

در فاز 3 تمرینات به مراتب نسبت به مراحل قبلی فشرده تر خواهد شد . البته بدن شما با طی کردن مراحل 1 و 2 به آمادگی کامل رسیده است . در این مرحله تمرینات با تمرکز کامل انجام می شود وانجام آنها  تمام بدن شما را درگیر میکند . در این مرحله شما باید شک ماهیچه ای خود ا بیشتر کنید . در این فاز البته عضلات شکم قوی تر شده و حجم بیشتری می گیرند و شما برای مرحله 4 آماده می شوید .

در فاز 4 شما حداکثر چربی های شکمتان را از دست خواهید داد و عضلات شکمتان بطور واضح قابل مشاهده می باشند . تکرار این مرحله بطور مداوم عضلات شکم شما را ثابت نگه می دارد . در این مرحله وعده غذایی شما بیشتر می شود . اگر مایل به ادامه این روند بصورت حرفه ای تر بودید شما آموزش می بینید که چگونه چربی های اضافی را از وعده غذایی خود حذف کنید . 10 تمرین جدید نیز برای حفظ بدن شما در این فاز در نظر گرفته شده است .

برای درک بیشتر تمرینات قبل از شروع کار مراحل کاری هر فاز را بدقت تماشا کرده و بعد اقدام به شروع تمرین نمایید . شما انجام دادن صحیح تمرینات را بصورت تصویری مشاهده کرده و بعد از آن تمرینات را شروع خواهید کرد . برای افرادی که بصورت حرفه ای خواهان ادامه دادن می باشند طرز تهیه وعده های غذایی سالم در آشپزخانه نیز آموزش داده می شود .

 

تصاویر قسمت هایی از فیلم آموزشی تمرینات کامل 6 عضله شکم SixPack Shortcuts Complete :

SixPack Shortcuts Complete
SixPack Shortcuts Complete
SixPack Shortcuts Complete
SixPack Shortcuts Complete

 

دانلود فیلم آموزشی تمرینات کامل 6 عضله شکم SixPack Shortcuts Complete با لینک مستقیم و بصورت رایگان از دانلود فارسی

خرید آنلاین
شما می توانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید
1 دی وی دی
7000 تومان
فیلم آموزشی تمرینات کامل 6 عضله شکم SixPack Shortcuts Complete
خرید
لینک دانلود