دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Brainy Baby Series For Kids

برای ارتقاء دادن و تقویت کودکان از جمله خط خوش, مفاهیم الفباء, اعداد, اشکال, رنگ و غیره می توانید از این مجموعه استفاده کنید . این فیلم آموزشی برای تمامی کودکان 9 ماه تا 5 سال توسط یک تیم حرفه ای از مربیان مجرب طراحی و ساخته شده است . با دریافت این مجموعه دیگر نیازی به بردن کودکان به مهد کودک و پیش دبستانی نیست زیرا این مجموعه بصورت گام به گام و کامل به همراه موسیقی, خنده و یادگیری, اشکال و رنگ ها تشکیل شده است . با یادگیری این فیلم کودک تسلط کامل به رسمیت حروف الفباء از جمله کوچک و بزرگ بودن کلمات و مطالعه واضح و صحیح پیدا می کند و می تواند از این مجموعه به عنوان سرگرمی استفاده کند .

فیلم آموزشی Brainy Baby Series For Kids به کودک کمک می کند تا تمامی اعداد را با استفاده از اشیاء سرگرم کننده و موزیک از 1 تا 20 نوشته و بخواند . این مجموعه اولین سری ویدیویی است که به کودک کمک می کند تا رشد شناختی خود را تحریک کند زیرا در این مجموعه شما شاهد آموزش از طریق حیوانات مختلف به همراه فیلم و موزیک, تمامی اعداد و حروف الفباء, تصاویر و نقاشی های متعدد, کاردستی, تقویت چپ و راست مغز, شناخت رنگ ها و غیره می باشید . تهیه کنندگان این فیلم در این باورند که کودکان به دلیل کنجکاوی بسیار بالا در موارد گفته شده می توانند به راحتی و سریع ترین زمان ممکن آموزش زبان انگلیسی را فرار بگیرند . امیدواریم که از دانلود مجموعه فیلم آموزشی Brainy Baby Series For Kids لذت ببرید .

Brainy.Baby.Series.For.Kids-www.download

مشخصات فیلم آموزشی Brainy Baby Series For Kids :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Brainy Baby

– مدرس : گروهی از آموزگاران حرفه ای کودک

– پروژه تمرینی : ندارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×480

– فرمت فایل : Avi

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Brainy Baby Series For Kids

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *