mihanwebhost

میهن وب هاست به عنوان بزرگترین شرکت میزبانی وب ایرانی با نازلترین قیمت ها هاست های cpanel ایران و المان را با هارد ssd و آنتی دیداس مجانی ارائه میکند, به جمع بیش از ۷۰ هزار مشتری میهن وب هاست بپیوندید. سرور مجازی ایران با پهنای باند بالا  , نمایندگی هاست سی پنل آلمان

دانلود فیلم آموزشی Creating a Production Ready Character in Blender

فیلم آموزشی Creating a Production Ready Character in Blender ، آموزش ایجاد یک محصول آماده ی شخصیت در نرم افزار بلندر می باشد که برای علاقمندان این هنر و این نرم افزار توسط شرکت Digital tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما با تمامی زوایای اینگونه طراحی با استفاده Blender آشنا می شوید تا بتوانید در طراحی های خود از آن استفاده نمایید . Jeannot Landry که مدرس فیلم آموزشی Creating a Production Ready Character in Blender می باشد با بررسی اجمالی روند این دوره ی آموزشی کار خود را آغاز می کند و در ادامه به بیان مواردی از قبیل بحث درباره تاثیرات خطوط در انیمیشن 3D ، راه اندازی پروژه ما در بلندر ، چگونگی طراحی و ساخت سر شخصیت ، آشنایی با ساخت بدن شخصیت ، شکل گیری گردن و بازو های شخصیت ، مسدود کردن پا و انگشتان پا ، ساخت سفارشی اشکال استخوان ، قفل کردن و محدود کردن تحولات در استخوان و … خواهد پرداخت . پروژه ی تمرینی موجود در این دوره ی آموزشی این امکان را به شما میدهد تا همزمان با دیدن فیلم آموزشی بتوانید تمامی موارد مورد بحث را بصورت عملی نیز انجام دهید .

DT-Creating.a.Production.Ready.Character.in.Blender.www.Download.ir

مباحث این دوره ی آموزشی :

001. Introduction and project overview
002. Discussing what a 3D animation pipeline is
003. Setting up Blender for our project
004. Loading in reference images
005. Building the dummy head
006. Constructing the dummy body
007. Forming the dummy neck & arms
008. Building the dummy hands
009. Constructing the dummy legs & feet
010. Blocking the dummy feet & toes
011. Creating the basic armature rig
012. Binding the dummy to armature rig
013. Creating IK’s for the armature rig
014. Building IK switches for the armature rig
015. Constructing custom bone shapes
016. Continuing custom bone shapes
017. Finishing the custom bone shapes
018. Locking and limiting bone transformations
019. Linking the dummy rig
020. Creating a pose library
021. Building model for eyeballs
022. Deforming the eyeballs and model the eyelids
023. Continuing the eyelids and start on nose and brows
024. Constructing the mouth and cheeks
025. Building the jaw, ears and head
026. Refining the head and creating the neck
027. Creating nostrils and inner mouth
028. Forming the uvula and tongue
029. Constructing the teeth
030. Working on the fingers
031. Building the hands
032. Creating the arms
033. Forming deltoids and chest
034. Sculpting the shoulders, back and the ribcage
035. Detailing the toes and feet
036. Continuing with the heel, nails and legs
037. Connecting the legs to the body
038. Cleaning up the model
039. Sculpting the body details
040. Finishing the body details
041. Sculpting facial details
042. Getting the face ready for facial expressions
043. Creating skapekeys for the eyelids
044. Finishing the eyelid shapekeys
045. Creating shapekeys for the eyebrows
046. Opening the mouth with shapekeys
047. Creating smile, sad and snarl shapekeys
048. Applying mouth tilts shapekeys
049. Continuing mouth shapekeys
050. Finishing the shapekeys
051. Creating a cage deformer
052. Continuing the cage deformer
053. Finishing the cage deformer
054. Binding the cage deformer
055. Continuing to bind
056. Rigging the jaw
057. Adding rig for head and neck
058. Rigging the uvula, nose, ears and tongue
059. Creating facial control bones
060. Continuing creating drivers
061. Finishing drivers for the shapekeys
062. Creating custom bone shapes for facial controls
063. Adding the facial rig
064. Linking to the animated file
065. Creating muscle bones
066. Fixing thigh deformations
067. Adjusting arm deformations
068. Binding the fingers
069. Fixing fingers deformations
070. Binding thumb and hand
071. Adjusting wrist deformations
072. Fixing overall arms deformations
073. Rigging the toes
074. Adjusting toes deformations
075. Fixing the leg deformations
076. Adjusting neck deformations
077. Tweaking the eyes and chest
078. Adding iris controls
079. Creating the cloth
080. Linking and testing cloth
081. Binding the cloth to the cage
082. Adding hair and fur
083. Creating body hair
084. Finishing body hair
085. Creating the beard
086. Finalizing the hair
087. Creating hair weights and calculating dynamics
088. Constructing UV unwraps
089. Painting the cloth
090. Continuing painting
091. Sculpting major body details
092. Finishing major body details
093. Painting hair variation and skin texture
094. Finishing skin texture
095. Unwrapping the iris
096. Setting up for cycles rendering
097. Continuing cycles materials
098. Fixing dynamics
099. Finalizing our dynamics and renders
100. Recap and final result showcase

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Creating a Production Ready Character in Blender :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Digital Tutors

– مدرس : Jeannot Landry

– مدت زمان انتشار : 16 ساعت و 47 دقیقه

– پروژه ی تمرینی : دارد

– نرم افزار مورد نیاز : Blender 2.73

– تاریخ انتشار : 16-03-2015

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720 * 1280

– فرمت فایل : mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

خرید آنلاین
شما می توانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید
2 دی وی دی
7000 تومان
آموزش ایجاد یک محصول آماده ی شخصیت در نرم افزار Blender از شرکت Digital Tutors با کیفیت 720p
خرید
لینک دانلود