دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی EngVid Free English Video Lessons

EngVid بدون شک آموزش های این مجموعه در هیچ ویدیو و یا کتابی یافت نخواهد شد زیرا علاوه بر داشتن کاربرد آموزشی فوق العاده می توان از بهینه سازی زمان از دیگر نقاط این مجموعه استفاده کرد . مجموعه زبان انگلیسی انگوید شامل خواندن و نوشتن, زبان تجارت, گرامر, مکالمه, لغات و اصطلاحات, آیلتس, تافل و غیره می باشد که توسط 11 استاد مختلف و مجرب تدریس می شود . از جمله این اساتید می توان به Gill ,Jon ,Rebecca ,Adam ,James Ronnie ,Jade ,Emma ,Valen ,Benjamin ,Alex اشاره کرد . مجموعه فیلم آموزشی EngVid Free English Video Lessons در حال حاضر بیش از 1000 فیلم آموزشی و 150 ساعت آموزش ویدویی را در بردارد که به ترتیب و با ذکر موضوع و عنوان قرار گرفته است.

سایت انگوید یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های آموزش زبان در دنیا است, این سایت در مدت زمان کوتاهی پس از شروع فعالیت خود توانست کاربران زیادی را به خود جلب کند و یکی از پربازدیدترین سایت های آموزش زبان انگلیسی شود . این آموزش زبان بر خلاف آموزش های دیگر بصورت خارق العاده ای طراحی شده که بسیار جذاب و کار آمد می باشد و به کار آموز اجازه خسته شدن و انصراف از ادامه کار نمی دهد زیرا اساتید در این مجموعه به آموزش چند نکته ای و اصطلاح در زبان انگلیسی میپردازد سپس کاربردهای تمامی آنها را در جملات بیان می کند . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی EngVid Free English Video Lessons لذت ببرید .

1 2 3 4 5 6 7 8 9

مشخصات فیلم آموزشی EngVid Free English Video Lessons :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : EngVid

– مدرس : شامل 11 استاد مختلف

– مدت زمان آموزش : بیش از 150 ساعت

– پروژه تمرینی : ندارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

EngVid Free English Video Lessons

  • 10 replies
    1. dada says:

      سلام
      بنا بود این مجموعه رو تا اخرین شمارهاش
      اپ دیت کنید
      الان کامل شده است ؟
      ممنون

      پاسخ دادن
    2. بهنیا says:

      با سلام . لطفا لینک دانلود این مجموعه عالی انگلیسی رو هم سریع تر قرار بدید . خیلی ممنون از سایت بروز و مفیدتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *