دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Hatha And Flow Yoga For Beginners

Hatha And Flow Yoga For Beginners : یک فیلم آموزشی زیبا و کاربردی می باشد که در دسامبر سال 2011 و در ایالات متحده تولید و عرضه شد .  از سالیان پیش تا کنون فیلم های ورزشی بسیار زیادی در دنیا تولید و در مرحله ی اجرا قرار گرفته است . “یوگا” نیز از جمله ی همین ورزش ها می باشد که از بهترین و پر طرفدار ترین ورزش های حال حاضر در دنیا ست . یوگا یکی از شگفت انگیز ترین راه ها برای کاهش استرس ، افزلیش قدرت و توانایی بدن ، محکم کردن عضلات بدن و در مجموع از بین بردن ضعف عمومی بدن انسان است که مهد این ورزش از کشور هند می باشد . کارگردان این فیلم آموزشی آقای “Andrea Ambandos”  نام دارد . این کارگردان رشته ی اصلی ی فیلم سازی ی خود را در ژانر آموزشی و مخصوصا رشته های ورزشی و فیتنس شروع کرده و هم چنان ادامه داده است که در این میان نیز از موفقیت ها و محبوبیت خاصی برخوردار شده است و از بهترین محصولات ساخته شده توسط این کارگردان می توان به فیلم آموزشی Element: Tai Chi تولید سال 2009 و محصول پر فروش Jillian Michaels – 30 Day Shred محصول سال 2008 اشاره کرد . این فیلم در یکی از زیبا ترین و آرام ترین مکان ها در جوار اقیانوس زیبا و با شکوه اطلس فیلم برداری شده است که از نقاط قوت این فیلم به شمار می رود .

دانلود فیلم آموزشی 2011 Hatha And Flow Yoga For Beginners با کیفیت 720p HDTV

سایر توضیحات : فیلم آموزشی Hatha And Flow Yoga For Beginners یکی از جامع ترین و به روز ترین فیلم ها در سبک ورزش یوگا می باشد . بازیگر و مربی اصلی ی این فیلم ، آقای Tamal Dodge می باشد . وی در خانواده ای به دنیا آمد که همگی به صورت حرفه ای مربی و استاد یوگا می باشند که در جزیره ی هاوایی زندگی و مشغول به آموزش یوگا به همگان بوده اند . Tamal Dodge بیشتر عمر خود را صرف یادگیری و آموزش ورزش یوگا کرده است و هم اکنون دارنده ی یکی از بزرگترین استودیو های اموزش ورزش یوگا در کالیفرنیا ست و هم چنین لازم به ذکر است که وی چندی از بهترین موسیقی های مخصوص آرامش و ورزش یوگا را تولید و منتشر کرده است . از دیگر محصولات ارائه شده توسط آقای Tamal Dodge می توان از فیلم های Element: Yoga for Energy & Relaxation محصول سال 2012 و Element: Intro To Yoga Kit تولید سال 2013 نام برد . فیلم آموزشی Hatha And Flow Yoga For Beginners از لحاظ بسیاری مورد نقد و تشویق علاقه مندان و طرفداران به این سبک از فیلم ها قرار گرفته است که از جمله می توان به فیلم برداری و صحنه های زیبا و مجذوب کننده ، کیفیت بسیار خوب فیلم برداری و صداگزاری های زیبا ی این فیلم اشاره کرد و نام برد . در مجموع با جمع آوری ی همه ی فاکتور ها ی مثبت موجود در این محصول ، پیشنهاد می کنیم تماشای این فیلم آموزشی را از دست ندهید .

دانلود فیلم آموزشی Hatha And Flow Yoga For Beginners

مشخصات فیلم آموزش Hatha And Flow Yoga For Beginners :

– ژانر : آموزشی

– مدت زمان : 68 دقیقه

– کیفیت پخش : 480p HDTV

– فرمت نمایش : MP4

– زبان آموزش : انگلیسی

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Hatha And Flow Yoga For Beginners