mihanwebhost

میهن وب هاست به عنوان بزرگترین شرکت میزبانی وب ایرانی با نازلترین قیمت ها هاست های cpanel ایران و المان را با هارد ssd و آنتی دیداس مجانی ارائه میکند, به جمع بیش از ۷۰ هزار مشتری میهن وب هاست بپیوندید. سرور مجازی ایران با پهنای باند بالا , نمایندگی هاست سی پنل آلمان

دانلود فیلم آموزشی Introduction to Maya 2015

فیلم آموزشی Introduction to Maya 2015 ، آموزش مبانی پایه ای و اصلی در نرم افزار مایا 2015 می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه شده است . در این فیلم آموزشی شما عزیزان به یک درک قوی تری از ویژگی های این نسخه از نرم افزار خواهید رسید تا بتوانید با قابلیت های آن آشنا شوید و از آنها برای طراحی های راحت تر ، سریع تر و بهتر استفاده نمایید . مدرسین فیلم آموزشی Introduction to Maya 2015 در ابتدا شما را با برخی از واژگان و مهارتهای بنیادی که برای کار با Maya 2015 نیاز هست ، آشنا خواهند کرد و در ادامه به شما چگونگی ایجاد یک پروژه و مواردی مانند تمامی مراحل کار از اضافه کردن بافت و مواد به mech ، اضافه کردن انیمیشن و کنترل حرکات آن ، اضافه کردن چراغ ها و سایه و بسیاری موارد دیگر را آموزش می دهند . شما عزیزان نیز میتوانید با استفاده از پروژه تمرینی که در این آموزش موجود می باشد تمامی این مباحث را بصورت عملی نیز انجام دهید .

تصاویری از فیلم آموزشی Introduction to Maya مقدمه ای بر مایاDigital.Tutors.Introduction.to.Maya.2015.www.Download.ir

مباحث این دوره آموزشی :

001. Introduction and project overview
002. Navigating the viewport
003. Working with the Maya interface
004. Creating Maya projects
005. Working with scene files in Maya
006. Viewport shading and selection modes
007. Transforming objects in Maya
008. Using component mode
009. Using the Attribute Editor
010. Grouping and parenting
011. Using the Maya hotbox
012. Writing a MEL script
013. Creating custom shelves
014. Modeling overview
015. Adding image planes
016. Creating a blank for the body
017. Using Quad Draw to create the body
018. Finishing the main body topology
019. Cleaning up the main body
020. Modeling the thrusters
021. Adding edges for smoothing
022. Adding tubes using curves
023. Adding ribs to the tubes
024. Modeling the shoulder guards
025. Building the upper arm
026. Beginning the lower arm
027. Adding the extending gun
028. Adding the claws
029. Modeling the front detail on the body
030. Modeling the underside of the body
031. Building the upper leg
032. Modeling the lower leg
033. Adding the shade
034. Hierarchy and model prep
035. Materials and texturing overview
036. Applying simple materials
037. Using ramps to drive material channels
038. Adding multiple materials to objects
039. Working with procedural textures
040. UV Basics
041. Using Substance to add metal detail
042. Using the Ramp Shader
043. Adding file textures
044. Adding a bump map
045. Rigging overview
046. Cleaning up our scene
047. Building a control object for the mech’s center-of-mass
048. Finishing the mech’s center-of-gravity control
049. Rigging with Driven Keys
050. Building your first joint chain
051. Completing the setup of our initial joint chain
052. Mirroring joints in Maya
053. Connecting our leg joints to follow the mech’s root
054. Binding geometry
055. Creating joint chains for the mech’s arms
056. Controlling the mech’s arms
057. Adding Inverse Kinematics to the limbs
058. Limb controls
059. Connecting attributes with the Connection Editor
060. Controlling the mech’s toes
061. Wrapping up our foot controls
062. Rigging the mech’s weapon
063. Finishing the initial setup process of the mech’s weapons
064. Controlling the guns
065. Adding a global control
066. Making our scene animator-friendly
067. Animation overview
068. How to create and edit keyframes in Maya
069. Managing keyframes in the Graph Editor and cycling animation infinitely
070. Working with Auto Key and creating simple expressions in the Graph Editor
071. Working with expressions
072. Path animation
073. Starting on the mech’s sequence
074. Animating the mech’s platform
075. Blocking in the mech’s performance
076. Finalizing our blocking pass
077. Working on the mech’s polishing pass
078. Finishing the mech’s polishing pass
079. Adding a shot camera
080. Finalizing the shot and previewing animations in real-time with Playblasts
081. Dynamics overview
082. Key concepts of dynamics in Maya
083. Emitting nParticles from a mesh
084. Editing nParticle properties, using the correct space scale for particle simulations, and setting up collisions
085. Finalizing our nParticle settings
086. Shading nParticles
087. Animating nParticle attributes
088. Adding more particles to enhance our simulation
089. Animating our new nParticle object
090. Adding wind effects to nParticles and improving the quality of your simulation via the nucleus solver
091. Finalizing our nParticle simulation and working with the nCache tools
092. Rendering overview
093. Understanding various light types
094. Controlling light color and intensity
095. Adjusting light decay and specular contribution
096. Altering the Render Stats of Maya objects
097. Using images to generate realistic lighting
098. Adding secondary illumination sources to our scene
099. Baking Substance textures for mental ray rendering
100. Fine-tuning the rendered appearance of materials
101. Fine-tuning the rendered appearance of particles
102. Adding final quality adjustments to our render
103. Preparing render settings for final output
104. Rendering the final sequence from Maya

مشخصات دیگر فیلم آموزشی :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Digital Tutors

– مدرس : Multiple Authors

– مدت زمان آموزش : 11 ساعت و 31

– پروژه تمرینی : دارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت پخش : flv

– زیرنویس فارسی : ندارد

دانلود فیلم آموزشی Introduction to Maya مقدمه ای بر مایا با لینک مستقیم از دانلود فارسی

خرید آنلاین
شما می توانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید
خرید
لینک دانلود