دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Build a Match 3 Game With Unity لیندا

ساخت صفحه چهارخانه بازی, ساخت اجزای اسکریپتی بازی, پر کردن صفحه بازی, ساختن موانع در بازی, جابه‌جایی اجزای مختلف, تطابق اجزا با هم, پاک کردن اجزا و موانع های دیگر, ساخت مراحل جدیدتر,ساخت رابط کاربری و همچنین صفحه باختن بازی را در فیلم آموزشی Lynda Build a Match 3 Game With Unity تجربه کنید . با مشاهده این مجموعه می توانید ساخت بازی های کودکانه بسیار جذاب را به وسیله نرم افزار یونیتی آموزش ببینید . مدرس تمامی مطالب را با مثالهای فراوان و به زبانی بسیار ساده به شما آموزش میدهد . یونیتی (Unity) یک موتور بازی چند سکویی است که توسط فناوری‌های Unity Technologies ساخته شده است و در ساخت بازی ویدیویی برای کامپیوترهای شخصی, کنسول های بازی, دستگاه های همراه و وب سایت ها استفاده می شود . برای اولین بار در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در سال ۲۰۰۵ برای سیستم عامل OS X معرفی شد و از آن زمان به حال بر روی بیست و یک سکوی دیگر توسعه یافته است . این موتور بازی ساز از نرم‌افزار مونودولاپ که یک نرم‌افزار متن باز ویرایشگر زبان‌های برنامه نویسی است به عنوان ویرایشگر زبان برنامه نویسی استفاده می‌کند, این نرم‌افزار بسیار قدرتمند است و کاملاً با موتور بازی ساز یونیتی هماهنگ شده است . یونیتی از جمله موتورهای بازی ساز است که می‌تواند از زبان‌های برنامه نویسی معروف پشتیانی کند . زبان‌های برنامه‌نویسی سی‌شارپ (C#.net) جاوااسکریپت و زبان برنامه‌نویسی بو که یک زبان از خانواده زبان برنامه‌نویسی پایتون می‌باشد در یونیتی قابل استفاده هستند . البته امکان استفاده از زبان بو از نسخه ی 5 به بعد یونیتی حذف شده است . زبان سی‌شارپ (C#.net) قابلیت شی گرایی دارد و به واسطه این قابلیت, قابلیت‌هایی همچون ارث بری را نیز دارا می‌باشد, این قابلیت‌ها در پروژه‌های بزرگ برنامه‌نویسی بسیار سودمند هستند.

مدرس در این فیلم آموزشی به شما بازی جورچین را آموزش می دهد . این بازی بصورت آیتم های سه تایی انجام می شود و شما باید تمامی آیتم های شبیه به هم را در کنار یکدیگر قرار دهید . این بازی بسیار شبیه به بازی Candy Crash می باشد . فیلم آموزشی Lynda Build a Match 3 Game With Unity توسط یکی از حرفه ای ترین توسعه دهنده های بازی های رایانه ای بنام Kelley Hecker طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را در اختیار عموم قرار داد . Kelley Hecker که یک توسعه‌دهنده بازی‌های رایانه ایست، مباحثی همچون ساخت فضای شطرنجی محیط بازی, استفاده از ارث‌ بری وراثت در ساخت بازی‌های مختلف, افزودن موانع و مراحل جدید, تشخیص تطبیق‌ ها و پاک نمودن اجزا و همچنین به‌کارگیری رابط کاربری و صفحه امتیازات را پوشش خواهد داد . با اتمام دروس و سرفصل‌ها کاربر قادر به اتمام بازی و یادگیری فن‌ هایی جهت اعمال به پروژه‌های بعدی خواهد بود .امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Lynda Build a Match 3 Game With Unity لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy Improve Your English Spelling Punctuation And Grammar :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Kelley Hecker

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت 26 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

عناوین فیلم آموزشی Lynda Build a Match 3 Game With Unity :

– ساخت صفحه چهارخانه بازی

– ساخت اجزای اسکریپتی بازی

– پر کردن صفحه بازی

– ساختن موانع در بازی

– جابه‌جایی اجزای مختلف

– تطابق اجزا با هم

– پاک کردن اجزا و موانع ها دیگر

– ساخت مراحل جدیدتر

– ساخت رابط کاربری و همچنین صفحه باختن بازی

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Build a Match 3 Game With Unity