دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learn Autodesk Stingray لیندا

نرم افزار اتودسک استینگری برای بازی سازان حرفه ای و همچنین استودیو هایی در کلاس AAA می تواند مورد استفاده قرار می گیرد . توسط این نرم افزار می توانید به صورت مستقیم با نرم افزار های دیگر شرکت اتودسک مانند Autodesk 3Ds Max , Autodesk Maya , Autodesk Maya LT ارتباط برقرار کنید و فایل های را در این نرم افزار ها اجرا کنید . این موتور بازی سازی می تواند در آینده ی نه چندان دور رقیب جدی برای نرم افزار های Unity , Unreal Engine و CRYENGINE باشد . نرم افزار استینگری توسط کمپانی قدرتمند و مشهور Autodesk طراحی و ساخته شده است و به شما اجازه می دهد تا بطور کاملا تخصصی برای ساخت بازی های سه بعدی اقدام به عمل بیاورید . ساخت پروژه های حرفه ای و سه بعدی در این نرم افزار خیلی حرفه ای صورت می گیرد که همچنین میتوانید آن ها را برای Android , IOS , Windows , PS4 , XBox خروجی بگیرید . نرم افزار Autodesk Stingray از زبان اسکرپت نویسی Lua و زبان پروگرافینگ یا همان اسکریپت نویسی بهره می برد .

از ویژگی های Autodesk Stingray می توان به ساده سازی روند ساخت بازی برای هنرمندان و توسعه دهندگان, گردش کار آسان از BIM به تعاملی, ارائه طراحی های 3 بعدی به صورت خیلی حرفه ای, اتصال قدرتمند با مدل سازی و انیمیشن 3D ابزار, قابلیت خروجی برای Android , IOS , Windows , PS4 , XBox, قابلیت همکاری بین نرم افزار های Autodesk 3Ds Max , Autodesk Maya , Autodesk Maya LT, هنر به موتور گردش کار, رندر خیره کننده, طراحی بر اساس BIM ، واردات از نرم افزار طراحی ساختمان Revit و در 3ds Max برای ایجاد یک تجسم دقیق photometrically, ارائه تصاویری بزرگ ، به دنبال یک مقیاس گسترده, ابزار برنامه نویسی کاربر پسند و غیره اشاره کرد . فیلم آموزشی Lynda Learn Autodesk Stingray توسط یکی از مدرسین محبوب بنام Chris Murray طراحی شده و کمپانی لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش اتودسک استینگری، نرم افزار ساخت بازی‌های سه بعدی لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learn Autodesk Stingray :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Chris Murray

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 57 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Learn Autodesk Stingray :

– ایجاد یک پروژه جدید

– استفاده از قالب

– آماده سازی دارایی ها در 3ds Max

– واردات دارایی ها 3D

– اتصال به 3ds Max از طریق لینک زنده

– کار با محیط

– اضافه کردن جلوه های بصری، روشنایی و بازتاب

– استفاده از گره های جریان برای مواد و انیمیشن

– استقرار پروژه های Stingray

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learn Autodesk Stingray

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *