دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda PowerPoint 2016 Tips And Tricks لیندا

نحوه استفاده از ویژگی های کمتر شناخته شده از نرم افزار محبوب پاورپوینت 2016 از جمله ابزارها, نوار قالب, فرمت تصاویر, ایجاد آیکون سفارشی و متحرک, جلوه های ویژه و غیره را با استفاده از این مجموعه می توانید آموزش ببینید . برای ارائه برجسته و تمرین آماده سازی می توانید از اضافه کردن یادداشت های سخنران و ایجاد جزوه های متعدد به سفارشی کردن کار با این برنامه بپردازید . در این آموزش ابتدا شما به یادگیری و سفارشی کردن پاورپوینت به همراه تغییر و محل ذخیره و حتی اضافه کردن گوگل درایو می پردازید و در عمق مشاوره با داده های اکسل در پاورپوینت از چگونگی جاسازی نمودار به اسلاید و به روزرسانی متن از اکسل در یک اسلاید و صفحه گسترده مطلع می شوید . به عنوان مثال ایجاد آیکون های سفارشی با استفاده از اشکال و ایجاد پست های رسانه های اجتماعی با استفاده از پاورپوینت را نشان می دهد که چگونه شما می توانید با محتوای اسلاید و یادگیری استفاده از ابزار یک انیمیشن با جلوهای ویژه بدون درز کار طراحی کنید .

فیلم آموزشی Lynda PowerPoint 2016 Tips And Tricks توسط یکی از مجرب ترین اساتید جس استراتون طراحی و نوشته شده است و همکنون کمپانی لیندا این فیلم آموزشی را در اختیار عموم قرار داده است . از سرفصل های این مجموعه می توان تغییر محل ذخیره پیش فرض, ایجاد آیکون های سفارشی با اشکال, Copy و Past قالب بندی, سازماندهی اسلاید در بخش, ایجاد طرح بندی با Slide Masters, اضافه کردن پاورقی, ایجاد جزوات, استفاده از Presenter View و حاشیه نویسی, کار با داده های اکسل و غیره را نام برد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Lynda PowerPoint 2016 Tips And Tricks لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda PowerPoint 2016 Tips And Tricks :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jess Stratton

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 28 دقیقه

– پروژه تمرینی : ندارد

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda PowerPoint 2016 Tips And Tricks :

– تغییر محل ذخیره پیش فرض

– ایجاد آیکون های سفارشی با اشکال

– کپی کردن و چسباندن فرمت ها

– سازماندهی اسلایدها به بخش

– ایجاد لایوت با استادان اسلاید

– اضافه کردن پاورقی

– ایجاد جزوات

– استفاده از ارائه کننده و حاشیه نویسی

– کار با داده های اکسل

 

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda PowerPoint 2016 Tips And Tricks

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *