دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda SketchUp 2017 Essential Training لیندا

شاید تا کنون نام خیلی از نرم افزار های طراحی سه بعدی را شنیده باشید اما نرم افزار SketchUp به صورت خیلی ساده و با توضیحات کاملاً تصویری به شما کمک می کند تا طرح سه بعدی اشیاء از جمله ساختمان، مدلهای قطعات و غیره را در کمترین زمان و ساده ترین ابزارها ایجاد کنید . SketchUp Pro نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D  می باشد . با استفاده از Google SketchUp می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید . این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد و با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است . از ویژگی های اسکچ آپ می توان به خروجی مدل های 3D به CAD و دیگر فرمت های 3D, توانایی ساخت و نمایش اسناد طراحی چند صفحه ای, قابلیت مرتب کردن و تفسیر چندین تصویر در یک صفحه, امکان ساخت عناصر و سمبول ها برای نمایش تنظیم ابزار گرافیک های برداری 2D, قابلیت ساخت سند سازی و نمایش طرح های شما, امکان جستجو از انبار 3D, قابلیت وارد کردن DXF ،DWG ،3D, قرار دادن مدل های خود در گوگل مپ, توانایی وارد کردن تصاویر, امکان مدل سازی بسیار سریع, امکان اضافه کردن اطلاعات به طرح هایتان, قابلیت ذخیره مناظر و ساخت انیمیشن ها, توانایی تبدیل از 2D به 3D, امکان استفاده از رنگ و متن و قرار دادن سایه, امکان تماشای داخل مدل ها, توانایی ارائه گزارش کلی, قرار دادن علامت تجاری بر روی مدل ها, قابلیت خروجی به صورت تصاویر برداری 2D, گرفتن خروجی با فرمت های گوناگون و غیره اشاره کرد .

اسکچ آپ از نرم افزارهای بسیار ساده و کارآمد سه بعدی سازی به خصوص در حوزه معماری باشد . این نرم افزار برای مهندسی راه و ساختمان، مهندسی مکانیک و همچنین طراحی بازی های رایانه ای می باشد . مدل های این برنامه کلا از اختصاص خطوط به یکدیگر به عنوان لبه های مدل ایجاد می شوند . در صورت پیوستن تعداد سه لبه بیشتر به یکدیگر یک پلان ایجاد می شود لبه های مورد نظر و وجه ایجاد شده یک مدل سه بعدی تشکیل میدهند این نرم افزار اولین بار توسط شرکت نرم افزاری ات لست در سال 1999 تولید شده است . در سال 2006 امتیاز این نرم افزار توسط گوگل خریداری شد و پس از آن در سال 2012 امتیاز این نرم افزار به طور کامل به شرکت تریمبل که شرکتی انگلیسی است واگذار گردید . مجموعه فیلم آموزشی Lynda SketchUp 2017 Essential Training توسط یکی از حرفه ای ترین مدرسین بنام George Maestri طراحی شده و کمپانی لیندا این فیلم را در اختیار عموم قرار داد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Lynda SketchUp 2017 Essential Training لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda SketchUp 2017 Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Garrick Chow

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت 48 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda SketchUp 2017 Essential Training :

– ایجاد نمایش دوربین های جدید

– پیکربندی نوار ابزار سفارشی در ویندوز و مک

– انتخاب و حرکت اشیاء

– رسم خطوط و اشکال

– ایجاد متن سه بعدی در اسکچ آپ

– اندازه گیری و برچسب زدن اشیاء

– کار با قطعات مختلف

– استفاده از مواد در مک و ویندوز

– رندر نقاشی ها و متحرک سازی آنها

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda SketchUp 2017 Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *