دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی OReilly Introduction To Hadoop Security

هادوپ یک سکوی نرم افزای متن باز می باشد که از طریق آن می توان به سادگی حجم بسیار بزرگی از داده ها را ذخیره، تحلیل و پردازش کرد. برای مثال، هادوپ می تواند برای کارهایی نظیر شاخص گذاری صفحات وب، داده کاوی، تحلیل فایل های log، یادگیری ماشین، تحلیل های مالی، شبیه سازی های علمی و یا تحقیقات در زمینه بیوانفورماتیک مورد استفاده قرار بگیرد. هادوپ یک چارچوب نرم‌افزاری است که استفاده از داده‌ها برای برنامه‌های توزیع‌شده تحت نرم‌افزار آزاد حمایت می‌نماید. این سامانه قابلیت کار با هزاران گره و چندین پتابایت داده را داراست . هادوپ با الهام از نگاشت‌کاهش و مقالات مربوط به سامانهٔ پروندهٔ گوگل Google File System توسط شرکت گوگل طراحی و پیاده‌سازی شده‌ است. هدوپ یک پروژهٔ سطح بالای آپاچی است که توسط گسترهٔ وسیعی از مشارکت‌کنندگان حمایت و استفاده می‌شود و از زبان برنامه‌سازی جاوا استفاده می‌نماید . شرکت یاهو به عنوان بزرگترین مشارکت‌کننده از هادوپ به صورت گسترده در امور تجاری‌اش استفاده می‌کند. Hadoop در ابتدا به‌عنوان یک زیرپروژهٔ موتور جستجوی ناچ توسط داگ کاتینگ خلق شد . توسط سکوی هادوپ این امکان وجود دارد که مجموعه داده هایی با حجمی در مقیاس چندین پتابایت داده را توسط توزیع داده ها در مقیاس چندین هزار نود در یک کلاستر را مدیریت و پردازش کرد. پردازش موازی داده ها و وجود یک سیستم فایل توزیع شده این امکان را فراهم می کند که بتوان با سرعت بیشتری داده ها را پردازش کرد. چندین تکرار از داده ها می تواند ایجاد و در سطح کلاستر توزیع شود.

در هنگام ایجاد خطا در یکی از نود ها، پلاتفرم می تواند بدون دخالت کاربر به سازماندهی مجدد بپردازد. در نتیجه، تصحیح خطا خودکار نیز امکان پذیر است. با هادوپ، نوشتن کدهای موازی کارا به سرعت و سهولت میسر است و جزئیات پردازش موازی، مانند توزیع داده میان گره‌های پردازشی، راه‌اندازی مجدد زیر‌وظیفه‌های از کار‌افتاده، و ذخیره‌ی نتایج نهایی محاسبات در سیستم‌فایل، از دید کاربر پنهان می‌ماند . همچنین حتی دانشجوها هم می‌توانند به سرعت و با هزینه‌ی پایین برای خود یک خوشه هادوپ ایجاد کنند. سیستم فایل توزیع شده هادوپ (HDFS) و چهارچوب برنامه نویسی MapReduce که اجزای اصلی هادوپ را تشکیل می دهند مبین این هستند که هادوپ سیستمی است برای موازی سازی کارها وکارایی حقیقی آن در محیطی توزیع شده مشخص می گردد. با این حال در کارهای تست و توسعه همیشه فراهم آوردن چنین زیرساختی آسان نیست از این رو است که هادوپ به چند شکل قابل استقرار است. سه حالت نصب و راه اندازی مختلف برای هادوپ در نظر گرفته شده است، در حالت تک نوده یا عملکرد مستقل، شما می توانید روی یک نود مثل یک لپتاپ هادوپ را نصب کنید. در حالت شبه توزیع شده نیز این امر میسر است با این تفاوت که هر یک از پردازه های هادوپ روی یک پردازه جاوای مستقل اجرا خواهند شد. حالت سوم هم وضعیت تمام توزیع شده آن می باشد که نصب در این حالت بر روی کلاستر خواهد بود. فیلم آموزشی OReilly Introduction To Hadoop Security توسط یکی از حرفه ای ترین اساتید برنامه نویسی بنام Jeff Bean طراحی شده و کمپانی مشهور OReilly این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مقدماتی امنیت در هادوپ لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی  OReilly Introduction To Hadoop Security :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : OReilly

– مدرس : Jeff Bean

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 26 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی  OReilly Introduction To Hadoop Security :

– بررسی اجمالی دوره

– ابزار

– ناامنی Hadoop

– احراز هویت با Kerberos و MIT

– احراز هویت با Active Directory

– مجوز

– رمزگذاری

– مباحث توسعه گر

– مباحث مدیریت

– امنیت در هادوپ

– نتیجه

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

OReilly Introduction To Hadoop Security

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *