دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Pace Express 12 minute Fitness Revolution

Pace Express 12 minute Fitness Revolution یک فیلم آموزشی در رابطه با فیتنس و تمریناتی می باشد که در نتیجه آن فرد به شرایط فیزیکی مورد علاقه خود می رسد . در این فیلم آموزشی شما با استفاده از تجارب و آموزش های مناسب و کاملا تخصصی موجود در این مجموعه می توانید در مئت کوتاهی بدون نیاز به هزینه های زیاد برای استخدام مربی خصوصی تغییری شگفت انگیز در شرایط فیزیکی خود ایجاد کنید .

در این فیلم آموزشی مدرس شما را وارد مرحله جدیدی از آموزش های فیتنس می کند . شما با فراموش کردن جمله هر چه بیشتر بهتر در هنگام تمرینات وارد مرحله جدیدی از تمرینات فیتنس می شوید . این مجموعه که توسط دکتر آل سرس ساخته شده است ، یکی از کامل ترین و نخصصی ترین مجموعه های فیتنس موجود در جهان می باشد . در این مجموعه شما با استفاده از آموزش های دکتر سرس که این شخص بیش از 20 سال تجربه علمی در این زمینه دارد می توانید تنها در مدت زمانی که در تمرینات روزمره خود صرف گرم کردن بدن خود می کنید به حداکثر نتیجه برسید . یکی ز نکات جالب این مجموعه آموزشی مدت زمان کوتاه تمرینات این مجموعه است . این دوره آموزشی به شما آموزش خواهد داد که چگونه تنها با صرف 12 دقیقه از وقت خود برای انجام تمرینات موجود در این مجموعه به نتایج شگفت انگیزی دست یابید .

دانلود فیلم آموزشی Pace Express 12 minute Fitness Revolution

 

 

 

سایر مشخصات :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Al Sears

– مدرس : Al Sears

– پروژه تمرینی : دارد

– تاریخ انتشار : 2015

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720

– فرمت فایل : mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 6 replies
    1. سارا says:

      سلام فایل های زیپ شده شماره 4 و 5 و 6 مشکل دارن، تمام فایل هاشون قابل اکسترکت شدن هست به غیر از ویدیوهای هفته پتحم در روزهای 3 و4 یعنی 4-5 و 3-5. درستشون بفرمایین. ممنون

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        مجددا همه پارت ها دانلود و بدون مشکل از حالت فشرده خارج شد. لطفا آخرین نسخه نرم افزار winrar رو نصب و امتحان کنید.
        اگر باز هم مشکل داشتید پارت هایی که مشکل دارند رو ریپیر کنید و اگر مشکل برطرف نشد باید مجددا اون پارت ها رو دانلود کنید. چون فایلها 5 درصد قابلیت ریکاوری دارند.

        پاسخ دادن
        • سارا says:

          سلام ممنون میشم راهنمایی بفرمایین چطور ریپیر رو انجام بدم. چون ویدیوها در فایل زیپ شده هستن ولی اکسترکت نمیشن.

          پاسخ دادن
          • دانلود فارسی says:

            سلام مجدد
            شما موقع اکسترکت فایلها با ارور مواجه میشید ؟
            باید همه پارت هارو ابتدا دانلود کنید و کنار هم قرار بدید. بعد فقط پارت 1 رو بزنید اکسترکت بشه. صبر کنید همه پارت ها بصورت خودکار از حالت فشرده خارج میشه و میتونید از فایلها استفاده کنید. توی این مرحله اگر اروری داشتید ببینید کدوم پارت ارور داده، نرم افزار winrar رو اجرا کنید. داخل نرم افزار اون فایل رو انتخاب کنید و بزنید روی گزینه ریپیر تا یک نسخه ریپیر شده براتون بسازه.

            پاسخ دادن
    2. سارا says:

      سلام فایلهای 4 و 5 و 6 اکسترکت میشن ولی ویدیوهای هفته پنجمش مشکل داره یغنی 3-5 و 4-5 اکسترکت نمیشن و ناقص میمونه. ممنون میشم درستش کنید.

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        فایلهای هفته پنجم ( PACE_EXPRESS_W5_D3 و PACE_EXPRESS_W5_D4 ) بعد از اکسترکت تست شد، مشکلی نداشتند. لطفا از نرم افزار vlcplayer برای نمایش ویدئوها استفاده کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *