mihanwebhost

میهن وب هاست به عنوان بزرگترین شرکت میزبانی وب ایرانی با نازلترین قیمت ها هاست های cpanel ایران و المان را با هارد ssd و آنتی دیداس مجانی ارائه میکند, به جمع بیش از ۷۰ هزار مشتری میهن وب هاست بپیوندید. سرور مجازی ایران با پهنای باند بالا , نمایندگی هاست سی پنل آلمان

دانلود فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer

فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer ، آموزش سایه بر اساس اجسام برای استفاده طرح مواد در یونیتی می باشد که برای علاقمندان به این نرم افزار بازی سازی توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما با تکنیک های انجام این مبحث و همچنین ابزار ها و روش کار آنها آشنا خواهید شد . Stephen Hauer ، مدرس فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer ، در این دوره به آموزش مباحثی مانند بررسی یونیتی 5 و منابع یک پروژه ، راه اندازی یونیتی 5 برای ترسیم خطوط ، معرفی بازتاب نقشه ، مقایسه نقشه در طراحی موارد ، چگونگی تبدیل نقشه های اصلی به متریال های PBS و … خواهد پرداخت تا شما عزیزان با بهره گیری از آنها بتوانید در طراحی های خود از آنها استفاده نمایید . همچنین برای سرعت بخشیدن به روند یادگیری این موارد میتوانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و آنها را بصورت عملی نیز انجام دهید .

 DT-Physically.Based.Shading.for.Unity.Using.Substance.Designer

مباحث این دوره ی آموزشی :

01. Introduction and project overview
02. Reviewing Unity 5 and project resources
03. Setting up Unity 5 for pipeline
04. Introducing an albedo map
05. Understanding metal-gloss and spec-gloss maps
06. Comparing metal-gloss and spec-gloss maps
07. Discussing normal and ambient occlusion maps
08. Comparing maps in Substance Designer
09. Converting from spec-gloss to metal-gloss workflow in Unity 5
10. Converting legacy maps to PBS materials
11. Finalizing our candelabra’s maps
12. Optimizing our materials
13. Verifying our materials and maps
14. Converting Philodendron to a PBS material in Bitmap2Material 3.0
15. Finalizing albedo map
16. Hooking up Substance Designer for our PBS materials
17. Blocking out our high-poly pot in 3ds Max
18. Baking normal and occlusion maps
19. Finalizing PBS materials
20. Visualizing Philodendron in Unity 5
21. Optimizing low poly model in 3ds Max
22. Unwrapping character model in Headus UVLayout
23. Unwrapping character face, legs and arms
24. Fixing UVs and creating a Cage Mesh
25. Reviewing new maps and hooking them up to a PBS material
26. Finalizing Mattie’s face textures
27. Finalizing face and beginning to texture clothing
28. Adding detail to Mattie’s clothes
29. Finishing Mattie’s clothing, face, arms and legs
30. Fixing seams and projection issues
31. Finalizing our character and reviewing PBS materials

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Digital Tutors

– مدرس : Stephen Hauer

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 49 دقیقه

– پروژه ی تمرینی : دارد

– تاریخ انتشار : 27-02-2015

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720 * 1280

– فرمت فایل : mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

خرید آنلاین
شما می توانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید
1 دی وی دی
5000 تومان
آموزش سایه بر اساس اجسام برای استفاده طرح مواد در یونیتی از شرکت Digital Tutors با کیفیت 720p
خرید
لینک دانلود