دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Principles of Gaming Your Instruction

Principles of Gaming Your Instruction در سال 2015 توسط کمپانی محبوب Udemy ساخته شده است . در این فیلم آموزشی هدف سازندگان این می باشد ، که پروسه آموزش و یادگیری را به یک پروسه جذاب و دوست داشتنی تبدیل کنند . در این فیلم آموزشی سازندگان سعی کرده اند که با استفاده از یک روش خاص و بسیار دقیق به شما نشان دهند که چگونه می توانید پروسه آموزش را مانند یک بازی جذاب و هیجان انگیز برای خود طراحی کنید .

سایر توضیحات : این دوره آموزشی به شما یاد خواهد داد که چگونه پروسه سخت و طاقت فرسای آموزش را یه مانند مراحل یک بازی برای خود طراحی کنید . با استفاده از این فیلم و دوره آموزشی شما می توانید به راحتی دوره های آموزشی پیچیده و تخصصی را برای تمامی افراد تبدیل به یک آموزش سرگرم کننده و بازی مانند کنید . یکی از نکات جذاب و دیدنی این فیلم آموزشی این می باشد که شما پس از دیدن این فیلم آموزشی می توانید یک دوره آموزشی جذاب برای تحصی کودکان خود بدون پرداخت هیچ هزینه ای طراحی کنید .

دانلود فیلم آموزشی Principles of Gaming Your Instruction

مشخصات دیگر فیلم آموزشی :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720 * 1280

– فرمت فایل : mp4

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *