دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy Android Material Design Slidenerd Style

طراحی متریال را می‌توان در سطح API 21 و جدیدتر از طریق کتابخانه appcompat v7 استفاده کرد که تقریباً در تمام دستگاه‌های اندرویدی ساخته شده قابل استفاده است . طراحی متریال یک زبان طراحی توسعه یافته در سال ۲۰۱۴ توسط گوگل است . بر اساس طراحی کارتی که در گوگل ناو مورد استفاده قرار می‌گرفت طراحی شده است . گوگل می‌گوید که زبان طراحی جدید آن‌ها بر مبنای کاغذ و جوهر است. طراحی متریال به تدریج توسط گوگل از طریق محصولات موبایلی و وبی آن با توجه به این که تجربه مشابهی در پلتفرم‌ها و محصولات ارائه کند توسعه یافته است. گوگل نیز رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار (Api) برای توسعه دهندگان شخص ثالث منتشر کرده است تا بتوانند این زبان طراحی را به برنامه‌های خود ببرند. گوگل طراحی متریال را در ژوئن ۲۵, ۲۰۱۴ در کنفرانس ۲۰۱۴ I/O گوگل معرفی کرد.

در سال ۲۰۱۵ زبان طراحی جدید به اکثر اپلیکیشن‌های گوگل در اندروید اعمال شد، از جمله جیمیل، یوتیوب، گوگل درایو، گوگل داکس، گوگل شیت، گوگل اسلاید، نقشه گوگل، اینباکس، تمامی اپلیکیشن‌های گوگل پلی و تا حدی هم از کروم و گوگل کیپ. رابط کاربری نسخه‌های دسکتاپ گوگل درایو، گوگل داکس، گوگل شیت، گوگل اسلاید و اینباکس هم به همین نحو تغییر کردند. پیاده‌سازی استاندارد طراحی متریال برای رابط کاربری اپلیکیشن‌های وب پلیمر نامیده می‌شود. رنگ ها میتوانند این احساس را به وجود آورند که طراحی قابل اعتماد یا هیجان انگیز یاعلمی و غیره است . گوگل در طراحی متریال یک پالت رنگ گسترده را هم معرفی کرده که میتوانیم به وسیله آن پایه طراحی اپلیکیشن یا سایت خود را ایجاد کنیم . فیلم آموزشی Udemy Android Material Design Slidenerd Style توسط یکی از مدرسین مجرب بنام Vivek Ramesh طراحی شده و کمپانی مشهور Udemy این مجموعه فیلم آموزشی را در اختیار عموم قرار داده است . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش اندروید متریال دیزاین سبک اسلایدی لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی  Udemy Android Material Design Slidenerd Style :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Vivek Ramesh

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 11 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی  Udemy Android Material Design Slidenerd Style :

– بخش 1: مبانی متریال دیزاین

– بخش 2: نمایش لیست با RecyclerView

– بخش 3: چارچوب Touch بازی آندروید و RecyclerView

– بخش 4: همه متریال ها قسمت 1

– بخش 5: همه متریال ها قسمت 2

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy Android Material Design Slidenerd Style

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *