دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy How To Build An eCommerce Website With Miva Merchant

امروزه طراحی سایت فروشگاهی یکی از حرفه های پر درآمد و در حال توسعه ایران است و بسیاری از کارها و کسب درآمدها از طریق سایت های شرکتی به خصوص سایت های فروشگاهی یا (Shop) انجام می شود . در حال حاضر در ایران سایت های فروشگاهی جایگاه محکمی پیدا نکرده و هنوز خرید از فروشگاه های اینترنتی رایج نیست به همین دلیل جای پیشرفت در این زمینه بسیار بالا است و جلوه تازه و نویی به وجود می آورد . به دلیل قیمت بسیار بالای طراحی سایت های فروشگاهی اکثر کسب و کارهای کوچک از ساختن Shop صرف نظر می کنند اما در حال حاضر تعداد زیادی قالب های آماده فروشگاهی و فروشگاه ساز به صورت کاملا رایگان در اختیار فرد قرار داده شده است تا بتوانند به راحتی فروشگاه مورد نظرشان را طراحی کنند . فروشگاه ساز افزونه ای است که به آن امکانات خاصی از جمله خرید آنلاین, سبد خرید, ارائه محصول, توضیحات مرتبط و غیره اضافه می کند . امروزه تعداد زیادی فروشگاه ساز وجود دارند که یکی از آنها میوا مرچنت یا Miva Merchant است .

مجموعه فیلم آموزشی Udemy How To Build An eCommerce Website With Miva Merchant به شما کمک می کند تا در هر زمینه ای که هستید بتوانید به راحتی سایت مورد نظرتان را طراحی کنید . این فیلم آموزشی توسط یکی از حرفه ای ترین برنامه نویسان بنام Brennan Heyde طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور Udemy این مجموعه را در اختیار عموم قرار داد . از سرفصل های این مجموعه می توان به معماری میوا مرچنت, منابع توسعه دهندگان میوا, الگوی زبان میوا, موتور توابع میوا, رابط کاربری, مبانی توسعه, فیلدهای سفارشی, کار با ماژول ها, چارچوب ها و پی اس دی به میوا اشاره کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Udemy How To Build An eCommerce Website With Miva Merchant لذت ببرید .

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy How To Build An eCommerce Website With Miva Merchant :

– بخش اول : منابع توسعه دهندگان میوا

– بخش دوم : معماری میوا مرچنت

– بخش سوم : الگوی زبان میوا

– بخش چهارم : موتور توابع میوا

– بخش پنجم : رابط کاربری

– بخش ششم : فیلدهای سفارشی

– بخش هفتم : مبانی توسعه

– بخش هشتم : کار با ماژول ها

– بخش نهم : چارچوب ها

– بخش دهم : پی اس دی به میوا

مشخصات فیلم آموزشی  Udemy How To Build An eCommerce Website With Miva Merchant :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Brennan Heyde

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy How To Build An eCommerce Website With Miva Merchant

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *