دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy The Complete Beginners Guide To LabView Programming

لب ویو یک پلت فرم برنامه نویسی گرافیکی است که به مهندسان در پیاده سازی تمام مراحل توسعه پروژه های بزرگ و کوچکاز نمونه اولیه تا تست نهایی کمک می کند و توسط شرکت نشنال اینسترومنتس طراحی شده است و کاربرد آن بیشتر در سامانه‌های تست، اخذ داده، کنترل و پایش رایانه‌ای است . لب ویو از حروف اول کلمات عبارت میزکار مهندسی ابزارهای مجازی آزمایشگاهی تشکیل شده است.. در این محیط توسعه با ترکیب بهترین نرم افزار و سخت افزار با آخرین فن آوری های کامپیوتر امروز در اختیار  شما می باشد . LabView شامل تمام ابزار ها برای رسیدگی به وظایف فعلی و فوری با پتانسیل بسیار بالا برای نوآوری موفقیت در آینده و اثربخشی می باشد همچنین این نرم افزار شامل ابزار های قدرتمند چند منظوره برای انواع اندازه گیری و توسعه هر برنامه می باشد . با این ابزار مهندسان و دانشمندان می توانند در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی کار و با صرف زمان بسیار کمتر به توسعه بپردازند . با این نسخه از LabView یک محیط توسعه برای طیف گسترده ای از وظایف و افزایش بهره وری و نوآوری می باشد .

از ویژگی های لب ویو می توان به اضافه کردن آیتم های سفارشی به میانبر منوها, پلاگین های متنوع, توانایی اضافه کردن یا کاهش فضا در پانل جلو و یا بلوک دیاگرام, Probe پیشرفته, لینک در Free Label ها, تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری, تحقیقات آزمایشگاهی به عنوان یک مدل استاندارد, شبیه سازی فعالیت و عملکرد, مدل سازی سیستم های قدرت, انجام انواع آزمایش ها بر روی کارت ها و رایانه ها, فرایند تحصیلات و آموزش, بهبود بخشیدن به سرعت, کلید های میانبر توسعه و ابزار اشکال زدایی اشاره کرد . فیلم آموزشی Udemy The Complete Beginners Guide To LabView Programming توسط یکی از مدرسین محبوب بنام Janos Gulacsy به مدت زمان 2 ساعت 30 دقیقه طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور Udemy این مجموعه فیلم را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزشی Udemy The Complete Beginners Guide To LabView Programming لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Udemy The Complete Beginners Guide To LabView Programming :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Janos Gulacsy

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی Udemy The Complete Beginners Guide To LabView Programming :

– بخش اول : مقدمه ای بر لب ویو

– بخش دوم : شروع به برنامه نویسی

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy The Complete Beginners Guide To LabView Programming

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *