دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Wolfram Training به صورت کامل

فیلم آموزشی Wolfram Training به صورت کامل ، فیلم آموزشی مربوط به نرم افزار Wolfram Mathematica می باشد که برای انجام محاسبات ریاضیات تهیه شده است . این نرم افزار قدرتمند ابزاری برای محاسبات مختلف ریاضی از جمله حل معادلات دیفرانسیل و انتگرال گیری های پیچیده و همچنین رسم انواع نمودار های دو بعدی و سه بعدی می باشد که افراد مبتدی و حتی حرفه ای می توانند با استفاده از فیلم آموزشی Wolfram Training خیلی پیشرفته تر با نرم افزار کار کنند . فیلم آموزشی Wolfram Training به صورت کامل کار با تمام ابزار های نرم افزار را آموزش داده است که کاربر بتواند خیلی سریع به فراگیری آن بپردازد و همچنین یک نمای کلی از SystemModeler را می توانید در این فیلم آموزشی یاد بگیرید .

 

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Wolfram Training :

– ژانر : آموزشی

– نرم افزار مورد نیاز : Wolfram Mathematica

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 420p , 960 x 720

– فرمت فایل : mp4

– زیرنویس فارسی : ندارد

– منبع : Wolfram Training

 

Learn about Mathematica, SystemModeler, the Computable Document Format (CDF), and other Wolfram technologies. Wolfram Training courses include quick starts to cover the basics and in-depth looks at concepts and applications. Watch courses on demand according to your schedule or join live courses online, in a classroom, or at your organization

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *