دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی 127Hours 2010

127 Hours محسول سال 2010 فیلم امریکایی – بریتانیایی در ژانر بیوگرافی و درام است که توسط استدیو Fox Searchlight Pictures و  و Warner Bros. Pictures ساخته شده است . ۱۲۷ ساعت داستان واقعی یک کوهنورد به نام  Aron Ralston است. در حین کوهنوردی او در گراند کانیون یک تخته سنگ روی دستش می‌افتد و او در یک کوه ایزوله زندانی می‌شود. او در آن ۵ روز از تمام ابزارهای ممکن که باعث ادامهٔ حیاتش می‌شدند استفاده کرد. در آن مدت خانواده، دوستان، زنش و دوستان کوهنوردش را به یاد آورد. او به هیچ‌کس نگفته بود به کجا می‌رود و هیچ امیدی نداشت که کسی پیدایش کند. پس از دست و پنجه نرم کردن ۵ روزه با مرگ، او این قدرت را در خودش می‌بیند که با قطع کردن دستش از مچ، خود را از تخته سنگ جدا کند و پس از ۶۵ پا بالا رفتن از کوه و کیلومترها پیاده‌روی، خودش را نجات می‌دهد.

دانلود فیلم سینمایی 127Hours 2010

سایر توضیحات : فیلم 127 Hours به کارگردانی Danny Boyle ساخته شده است که وی کارگردان انگلیسی برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب و تهیه‌کننده سینما است و همچنین طراح مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۲ برگزار شد. نویسندگی فیلم را نیز Danny Boyle و Simon Beaufoy برعهده داشته اند . از بازیگرانی ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان James Franco , Amber Tamblyn و Kate Mara اشاره کرد . این فیلم مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و البته بیشتر تشویق‌ها بخاطر بازی James Franco بود. برای این فیلم، ۹۳٪ از ۱۶۹ منتقد تخصصی، نظر مثبت خودشان را اعلام کردند و از ۱۰ امتیاز به این فیلم ۸٫۴ امتیاز دادند. Chicago Sun-Times به این فیلم درجهٔ “A” داد و اعتقاد دارد James Franco بخاطر بازی بی عیب و نقصش لیاقت کاندید شدن در جوایز اسکار را دارد و می‌گوید این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های دههٔ اخیر است. منتقدین James Franco  را به عنوان بهترین بازیگر انتخاب کردند. فیلم 127 Hours  با بودجه ساخت 18 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش 60.7 میلیون دلار داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی 127Hours 2010

مشخصات دیگر فیلم 2010 127Hours  :

– ژانر : بیوگرافی – درام

– کارگردان : Danny Boyle

– شرکت سازنده : Fox Searchlight Pictures و Warner Bros. Pictures

– محصول کشور : آمریکا – بریتانیا

– تاریخ انتشار : 2010

– مدت زمان : 94 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

127Hours 2010