دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی 2Guns دوبله فارسی

2Guns محصول سال 2013 فیلم آمریکایی است در ژانر اکشن کمدی و اولین فیلم آمریکایی است که توسط کارگردان ایسلندی به نام Baltasar Kormákur تهیه شده و  توسط استودیوی Universal Pictures ساخته شده است . در فیلم رابرت ترنچ ومایکل استیگمن ۲ خلافکاری هستند که بعد از ملاقات با یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر به نام پاپی گرکو در مکزیک توسط پلیس دستگیر می‌شوند. استیگمن از این که موفقیتش در دریافت کوکائن از پاپی گرکو به رئیسش اطلاع داده شده و دوستش یه مامور دی‌ایی‌ای (اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا) هست خبر ندارد. رابرت ترنج قرار بود از کوکائین برای دستگیری پاپی گرکو استفاده کند , او برخلاف دستور رئیس اصرار بر ادامه دادن عملیات به شکل مخفی و ادامه همکاری با استیگمن برای سرقت 3 میلیون از پول های گرکو را داشت. از طرف دیگر مایکل استیگمن نیز یک مامور اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش آمریکاست که از فرمانده خود دستور میگیرد دوستش، رابرت ترنچ را بکشد. بنابراین بعد از مرگ وی، آنها می‌توانند تمام این پول را صرف هزینه عملیات‌های مخفی نیروی دریایی کنند و …

فیلم سینمای 2guns 2013

سایر توضیحات : این فیلم از سری کمیک بوکی با همان نام که توسط  Steven Grant و  Mateus Santolouco نوشته شده و در سال 2007 توسط  Boom! Studios  منتشر شده ساخته شده است . نویسندگی فیلم را بلایک مسترس بر عهده داشت و ستارگان فیلم Denzel Washington (رابرت ترنچ) , Mark Wahlberg (مایکل استیگمن) در این فیلم به ایفای نقش پرداختند یکی از نکات جالب اولین نقش Denzel Washington در ژانر کمدی از 1996 است. تا تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۳، فیلم 2 Guns موفق به کسب درآمد ۷۵.۶۱۲.۴۶۰ دلاری در آمریکای شمالی و ۵۵.۷۸۳.۷۴۳ دلاری در سایر کشورها شد. با این حساب این فیلم که با بوجه‌ای معادل ۶۱ میلیون دلار ساخته شده بود موفق به کسب درآمد ۱۳۱.۳۹۶.۲۰۳ دلاری شده است.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی 2Guns

مشخصات فیلم 2Guns 2013 :

– ژانر : کمدی – اکشن

– کارگردان : Baltasar Kormákur

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 109 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 2 دقیقه 46 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط :IMDB

2Guns 2013