دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Blood Diamond 2006 دوبله فارسی

Blood Diamond محصول سال 2006 فیلم آمریکایی – آلمانی در ژانر ماجرایی, هیجانی و درام است . این فیلم توسط استدیو Bedford Falls ساخته شده است . ماجرای فیلم درباره ی تجارت غیرقانونی (الماس خوننین) در جنگ داخلی سیرالئون توسط گروه های شورشی هست . در فیلم Danny Archer پدر و مادر خود را در درگیری های خونبار دهه    1970   از دست می دهد و این حوادث باعث می شود Danny به یک قاچاقچی الماس رودزیایی الصل و سرباز مزدور و تاجر ناکام به بار آید . او وقتی که می خواست الماس های قاچاقی را که در بدن بُز چپانده شده است از مرز رد کند دستگیر شده و به زندان می افتد و در آنجا با ماهی گیری به نام Solomon Vandy آشنا و از وجود الماس صورتی رنگ گرانقیمت در مخفی گاهی با خبر می شود . آنها برای به دست آوردن الماس به راه می افتند و یک روزنامه نگار آمریکایی به نام Maddy Bowen نیز به آنها ملحق می شود . در طی ماجرا ها Solomon مصمم به نجات خانواده خود است ولی دنی به پیدا کردن الماس می اندیشد .

فیلم Blood.Diamond.2006.

سایر توضیحات : این فیلم به کارگردانی  Edward Zwick تهیه شده است که فیلم‌های او عموماً به پیچیدگی جنگ و شرافت می‌پردازند. او در اغلب فیلم‌هایش مردانی را به تصویر کشیده که وفاداری شخصی شان بیش از اعتقاد سیاسی شان در سرنوشتشان مؤثر بوده است. نویسندگی این فیلم بر عهده Charles Leavitt بوده است . از بازیگران مشهور این فیلم می توان به  Leonardo DiCaprio , Jennifer Connelly , Djimon Hounsou , Michael Sheen و Arnold Vosloo اشاره کرد که در این فیلم نقش ایفا کرده اند . فیلم Bedford Falls با بوجه ساخت 101 میلون دلار توانست بعد از اکران شدن در ایالات متحده و کانادا 57,377,916 دلار و در سایر اکران ها 114,029,263 دلار فروش داشته باشد که در جمع 171.407.179 دلار در کل دنیا فروش داشت . این فیلم با امتیاز 8 از 10 توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Blood Diamond 2006

مشخصات دیگر فیلم Blood Diamond 2006 :

– ژانر : ماجرایی – هیجانی – درام

– کارگردان : Edward Zwick

– شرکت سازنده : Bedford Falls

– محصول کشور : آمریکا – آلمان

– تاریخ انتشار : 2006

– مدت زمان : 143 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 9 دقیقه 18 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Blood Diamond 2006