دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Empire State 2013 دوبله فارسی

Empire State محصول سال 2013 فیلم آمریکایی در ژانر جرم و درام است و بر اساس داستانی واقعی نوشته شده و توسط استدیو Lionsgate Films ساخته شده است . در داستان فیلم Chris Potamitis که موفق به ورود به آکادمی پلیس نشده است، کاری را در مرکز حمل و نگهداری پول به عنوان گارد امنیتی پیدا می‌کند. بعد از اینکه او در رابطه با ضعف امنیتی این شرکت در حراست از پول‌ها برای بهترین دوستش Eddie تعریف می‌کند، وارد بازی ‌ای می‌شود که در آن مجبور به سرقت پول‌ های شرکت می‌شود و این سرقت بزرگترین دزدی پول نقد (11 میلیون دلار ) در تاریخ ایالات متحده می شود . همان طور که خطرات برای Chris و Eddie ادامه می یابد این دفعه کارآگاه سابق مرکز پلیس New York Detective James Ransone هم سخت به دنبال آنها هست تا …

دانلود فیلم سینمایی Empire State 2013

سایر توضیحات : Empire State به کارگردانی Dito Montiel ساخته شده است که وی یک نوازنده، کارگردان فیلم، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده است و از دیگر فیلم‌های وی می‌توان The Son of No One اشاره کرد . نویسندگی فیلم Empire State را هم Adam Mazer بر عهده دارد . از بازیگران ستاره ای که در فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Liam Hemsworth , Michael Angarano , Dwayne Johnson , Paul Ben-Victor , Jerry Ferrara , Michael Rispoli , Emma Roberts , Nikki Reed و Shenae Grimes اشاره کرد . این فیلم در تاریخ 3 سپتامبر 2013 به طور رسمی روی پرده رفت و توانست امتیاز 5.2 از 10 ازطرف منتقدان فیلم بگیرد. Empire State با بودجه ساخت 11 میلیون دلار توانست بعد از اکران فقط فروش 3.7 میلیون دلاری داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Empire State 2013

مشخصات دیگر فیلم Empire State 2013 :

– ژانر : جرم – درام

– کارگردان : Dito Montiel

– شرکت سازنده : Lionsgate Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2013

– مدت زمان : 94 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 6 دقیقه 9 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Empire State 2013