دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Everest 2015

Everest محصول سال 2015 فیلم بریتانیای – آمریکایی – ایسلندی – نپالی در ژانر مهیج و ماجرایی است که توسط استدیو Universal Pictures ساخته شده است . این فیلم بر اساس خاطرات Beck Weather قبل از مرگ از کتاب (My Journey Home from Everest 2000) است که بر اساس حوادث واقعی از یک فاجعه در کوه اورست است . بقای دو گروه کوه نوردی عازمی یکی به رکاب (Rob Hall (Jason Clarke ودیگری به رکاب (Scott Fischer (Jake Gyllenhaal به قله اورست است. در صبح دهم می سال 1996 دو هیئت کوهنوردی برای صعود نهایی قله اورست بلندترین نقطه زمین عازم سفر می شوند. به طور ناگهانی طوفان عظیم که در نوع خود بی سابقه بوده است آنها را غافلگیر می کند در این میان گروه می بایست با بادهای سهمگین و سرما و یخ بندان بی سابقه برای موفقیت خود مقابله کنند  و …

دانلود فیلم everest 2015

سایر توضیحات : فیلم Everest به کارگردانی Baltasar Kormákur ساخته شده است که وی یک هنرپیشه، کارگردان، و تهیه‌کننده اهل ایسلند است. وی از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. نویسندگی این فیلم را نیز William Nicholson و Simon Beaufoy بر عهده داشته اند . فیلمبرداری های Everest در 13 ژانویه 2014 در کوه های نپال در کشور ایتالیا آغاز شد . از بازیگران معروف می توان به Jason Clarke , Josh Brolin , John Hawkes , Robin Wright , Emily Watson , Keira Knightley , Sam Worthington و Jake Gyllenhaal اشاره کرد که در فیلم نقش ایفا می کنند . این فیلم در تاریخ 23 ژانویه 2015 در اروپا و در 18 سپتامبر2015 در ایالات متحده , انگلیستان و هندوستان روی پرده رفت . فیلم Everest با فروش 43.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 159.9 میلیون دلار در دیگر اکران ها در دنیا به طور کل توانست 203.4 میلیون دلار فروش در مقابل بودجه ساخت 55 میلیون دلاری خود داشته باشد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Everest 2015

مشخصات دیگر فیلم Everest 2015 :

– ژانر : ماجرایی – مهیج

– کارگردان : Baltasar Kormákur

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور :بریتانیا – آمریکا – ایسلند – نپال

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 150 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 3 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Everest 2015