دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Fast and Furious 7 2015 دوبله فارسی

Fast and Furious 7 محصول سال 2015 فیلم آمریکایی در ژانر اکشن است که توسط استدیو Universal Pictures ساخته شده است . پس از مرگ ناگهانی Paul Walker یکی از بازیگران نقش اصلی فیلم در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳، کمپانی Universal Pictures اعلام کرد که فیلم‌نامه بازنویسی خواهد شد و پس از مدت کوتاهی، تهیه فیلم ادامه خواهد یافت. گفته می‌شود نیمی از صحنه‌های کلیدی که Paul Walker در آن‌ها حضور دارد فیلمبرداری شده است و صحنه‌های مربوط به او حذف نخواهند شد. همچنین برای بازسازی چهره Paul Walker برای ادامه فیلم‌برداری از جلوه‌های ویژه و بدل استفاده شده است. اکران فیلم نیز از تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۴ به ۳ آوریل ۲۰۱۵ تعویق افتاد. داستان فیلم بعد از وقایع نسخه قبلی جریان دارد. بعد از سرنگونی Owen Shaw و دار و دسته‌اش، (Dominic Toretto (Vin Diesel و گروهش بعد از دریافت حکم آزادی در حال تجربهٔ یک زندگی معمولی هستند؛ اما برادر بزرگتر Owen , با نام (Deckard Shaw (Jason Statham، به دنبال Dominic و گرفتن انتقام است. بعد از اینکه گروه متوجه کشته شدن (Han (Sung Kang می‌شود، آن‌ها باری دیگر جمع می‌شوند تا فردی را که یکی از اعضای گروه آنها را به قتل رسانده پیدا کنند، قبل از اینکه او آنها را پیدا کند پس …

دانلود فیلم سینمایی Fast & Furious 7 2015

سایر توضیحات : فیلم Fast and Furious 7 به کارگردانی James Wan ساخته شده است که وی کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس چینی‌تبار مالزیایی است که در استرالیا بزرگ شده و در سینمای هالیوود فعالیت می‌کند. وی در سال ۲۰۰۴  Saw (اره) را کارگردانی کرد. یک فیلم ترسناک معمایی که حدود صد برابر هزینه ساخت خود فروش داشت و چندین ادامه برای آن ساخته شده که مجموعه فیلم اره را تشکیل داده‌اند. برخی از فیلم‌های که توسط او کارگردانی شده‌اند عبارتند از: Death Sentence ، Insidious  و The Conjuring . از بازیگرانی که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Vin Diesel , Paul Walker , Dwayne Johnson , Michelle Rodriguez , Tyrese Gibson , Chris Bridges , Jordana Brewster , Djimon Hounsou , Kurt Russell و Jason Statham اشاره کرد . فیلم Fast & Furious 7 با بودجه ساخت 190 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش 1.516 میلیادر دلار در سراسر دنیا داشته باشد که سرانجام پس از فروش فوق‌العاده این فیلم، Vin Diesel در یک مصاحبه اعلام کرد قسمت هشتم فیلم با عنوان Fast & Furious 8 در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ اکران می‌شود. طبق شایعه‌های منتشر شده احتمال حضور دوباره Jason Statham  و Luke Evans در نقش برادران Shaw در قسمت هشتم وجود دارد.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Fast and Furious 7 2015

مشخصات دیگر فیلم Fast and Furious 7 2015 :

– ژانر : اکشن

– کارگردان : James Wan

– شرکت سازنده : Universal Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 130 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 22 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Fast and Furious 7 2015