دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Ghost Recon Alpha 2012

Ghost Recon Alpha 2012 نام یک مینی فیلم سینمایی در ژانر اکشن , تخیلی می باشد که توسط استودیوی Little Minx و با همکاری استودیوی بازی سازی یوبیسافت ساخته شده است . یک تیم منتخب از سربازان ارتش آمریکا با استفاده از آموزش های شدید و سلاح هایی با تکنولوژی بالا به جنگ یک جنایتکار روسی و خطرناک که بیش از یک دهه در حال جاسوسی می باشد بروند . با توجه به اطلاعات ارتش آمریکا Boris Chevtchenko در حال توطئه برای منفجر کردن بمب در قلب موسکو می باشد . موفقیت او باعث ناامن شدن موسکو بعد از سال ها می شود . تنها امید برای متوقف کردن Chevtchenko استفاده از تیم The Ghosts می باشد . یک تیم تشکیل شده از سربازان آینده که توانایی انجام عملیات بزرگ با دقت بالا را دارند . اما در حالی که تیم Ghosts خود را محیا عملیات می کنند متوجه وجود خیانت هایی از درون سازمان می شوند و حتی به آنها به مافوق خود نیز مشکوک می شوند . حال آنها پشت جبه ی نبرد می باشند و راهی جز مبارزه ندارند . تجهیزات بالای آنها , به شدت مسلح بودن و مصمم به موفقیت از ویژگی های این گروه می باشد .

دانلود فیلم سینمایی Ghost Recon Alpha 2012

سایر توضیحات : فیلم کوتاه Ghost Recon Alpha 2012 توسط François Alaux و Hervé de Crécy کارگردانی شده است و Greg Pruss به همراه Alaux وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . هر دو کارگردان جوان بوده و جز این فیلم تنها ساخت یک فیلم کوتاه به نام Logorama را در کارنامه ی مشترک همکاری خود دارند . این فیلم کوتاه که ارتباط مستقیم با بازی با همین نام ساخت استودیوی بازی سازی یوبیسافت می باشد و در سال 2012 منتشر شد دارد . از بازیگرانی که در فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Keith Gilmore , Mark Ivanir و Chook Sibtain اشاره کرد . این فیلم با محتویات خود برای تقویت زبان انگلیسی می باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Ghost Recon Alpha 2012

مشخصات فیلم مستند Ghost Recon Alpha 2012 :

– ژانر : اکشن – علمی تخیلی – کوتاه

– کارگردان : François Alaux , Hervé de Crécy

– نویسنده : François Alaux, Greg Pruss

– استودیوی سازنده : Little Minx

– محصول کشور : آمریکا – انگلیس – فرانسه

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 3 می 2012

– مدت زمان : 23 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Ghost Recon Alpha 2012