دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Maze Runner The Scorch Trials 2015

Maze Runner 2 The Scorch  محصول سال 2015 فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی ,  مهیج , و ماجرایی است که توسط  Wes Ball کارگردانی شده است و بر اساس رمانی با همین نام که توسط James Dashner’s نوشته شده, ساخته شده است . این فیلم دومین نسخه و ادامه ی فیلم The Maze Runner است که از فیلم های جذاب و پرفروش سال 2014 بوده . بازیگران قسمت قبل شامل Dylan O’Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Dexter Darden, Alexander Flores, Ki Hong Lee و Patricia Clarkson همراه با شخصیت های مکمل جدید  Nathalie Emmanuel, Giancarlo Esposito, Aidan Gillen, Jacob Lofland, Barry Pepper, Rosa Salazar, Lili Taylor و  Alan Tudyk در این فیلم ایفای نقش می کنند . توماس و دوستانش پس از ماجرای فرار از مارفیچ به دست افرادی می افتند که در اول دوست به نظر میرسند ولی وقتی از نقشه ی این گلدرها با خبر می شوند دست به فرار از انجا هم میزنند و با چالش جدیدی روی جاده های بی انتها که دارای چشم اندازهای متروک و پر از موانع غیرقابل تصور است روبرو میشوند و برای نجات جان خود از این گلدرها و موجودات خطرناک در بیرون منطقه امن باید…

دانلود فیلم Maze runner sequel 2015

سایر توضیحات : این فیلم توسط چندین کمپانی فیلم‌سازی آمریکایی که معروف‌ترین آنان «گاتام گروپ» و «تمپل هیل انترتینمنت» است ساخته شده است . فیلیمبرداری این فیلم در شهر Albuquerque واقع در کشور New Mexico در 27 اکتبر 2014 شروع و رسما در 27 ژانویه 2015 به پایان رسید . فیلم Maze Runner 2 موقع اکران در تاریخ 4 ژانویه  2016 با فروش 81.6 میلیون دلار در آمریکای شمالی و  230.6 میلیون دلار در کشور های دیگر توانست در سطح جهان 312 میلیون  دلار در برابر بودجه ساخت 61 میلیون دلار درآمد به دست آورد. The Maze Runner 3 ادامه قسمت دوم این فیلم قرار است در ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ به کارگردانی Wes Ball روی پرده رود شود.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Maze Runner The Scorch Trials 2015

مشخصات ديگر فيلم 2015 Maze Runner 2 The Scorch :

– ژانر : علمی تخیلی – مهیج و هیجان انگیز – ماجرایی

– کارگردان : Wes Ball

– شرکت سازنده : 20th Century Fox

– محصول کشور : آمريکا

– تاريخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 132 دقيقه

_ مدت زمان سانسور شده : 19 ثانیه

– زبان پخش : انگليسي

– کيفيت نمايش : 1080p BluRay

– فرمت فايل : MKV

– زيرنويس فارسي : دارد

– زيرنويس انگليسي : ندارد

– سايت مرتبط : IMDB

2015 Maze Runner The Scorch Trials