دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Nessie & Me 2016

Nessie & Me 2016 نام فیلم سینمایی در ژانر ماجرایی , خانوادگی می باشد که توسط استودیوی G & G Motion Pictures ساخته شده است . این فیلم ماجراجویی گروهی از بچه ها می باشد که در مورد افسانه هیولا در دریاچه ای جستجو می کنند . هنگامی که جیمی ویلیامز 9 ساله به همراه پدر و مادر خود به یک شهر روستایی مهاجرت می کند اخباری مبنی بر وجود یک هیولا 50 فیتی به نام Nessie دریافت می کند که درون دریاچه زندگی می کند . به امید پیدا کردن اطلاعات بیشتر جیمی به دنبال کاپیتان Jack O’Grady می باشد کسی که برای اولین بار وجود Nessie را به جیمی نشان داد . هیچ کس داستان جیمی را باور نمی کرد تا اینکه او تصمیم می گیرد تا خودش را ثابت کند . هنگامی که او متوجه می شود که یک تاجری قصد ساخت کازینو در کنار دریاچه را دارد وجود افسانه Nessie بیشتر از هرچی اهمیت پیدا می کند .

دانلود فیلم سینمایی Nessie & Me 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Nessie & Me 2016 توسط Jim Wynorski کارگردانی شده است و خود Wynorski به همراه Carl Salminen وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . Wynorski که یک کارگردان باتجربه می باشد تاکنون 101 کار را در کسوت کارگردانی انجام داده است که می توان از CobraGator و Sharkansas Women’s Prison Massacre به عنوان معروف ترین آنها نام برد . بودجه ساخت فیلم 2میلیون 750 هزار دلار بوده است . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Michael Paré , Toni Hudson و Paul Wallace اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Nessie & Me 2016

مشخصات فیلم Nessie & Me 2016 :

– ژانر : ماجرایی – خانوادگی

– کارگردان : Jim Wynorski

– نویسنده : Jim Wynorski , Carl Salminen

– شرکت سازنده : G & G Motion Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 90 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 9 دقیقه 38 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  HDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Nessie & Me 2016