دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Sacrifice 2016

Sacrifice 2016 یک فیلم سینمایی در ژانر تریلر می باشد که توسط استودیوی Subotica Entertainment ساخته شده است . داستان فیلم قربانی در مورد یک جراح ارشد به نام Tora Hamilton می باشد . او به تازگی به همراه همسر خود Duncan به جزیره ی Shetland مهاجرت کرده است . این جزیره در 100 مایلی سواحل شمال شرقی اسکاتلند می باشد . در اطراف خانه ی تورا منبع ذغال سنگ می باشد . تورا به صورت اتفاقی جسد زنی را پیدا می کند که علائم عجیبی بر بدن او حک شده بود و سوراخ بزرگی در جایی که قلب او قرار داشته وجود دارد . او تمام هشدارهای ترک کردن آنجا را نادیده گرفت . حس کنجکاوی تورا باعث شد تا لینکی در مورد یک افسانه وحشتناک پیدا کند . داستان این افسانه به قدری وحشتناک بود که در هیچ کتاب رسمی به آن اشاره نشده بود .

دانلود فیلم سینمایی Sacrifice 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Sacrifice 2016 توسط Peter A. Dowling کارگردانی شده است . Dowling به همراه Sharon Bolton وظیفه ی نویسندگی این فیلم را برعهده داشته اند . Dowling اولین تجربه ی کارگردانی خود را در این فیلم تجربه کرده است ولی در زمینه ی نویسندگی فردی موفق بوده و آثاری چون Flighplan و Reasonable Doubt را در کارنامه ی خود دارد . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند می توان به Radha Mitchell , Rupert Graves و Ian McElhinney اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Sacrifice 2016

مشخصات فیلم مستند Sacrifice 2016 :

– ژانر : تریلر

– کارگردان : Peter A. Dowling

– نویسنده : Sharon Bolton , Peter A. Dowling

– استودیوی سازنده : Subotica Entertainment

– محصول کشور : آمریکا – آلمان – ایرلند

– مدت زمان سانسور : 0 ثانیه

– تاریخ انتشار : 29 آپریل 2016

– مدت زمان : 91 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p & 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Sacrifice 2016