دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Somnus 2016

Somnus 2016 نام فیلم سینمایی در ژانر ماجرایی , علمی تخیلی , تریلر می باشد که توسط Chris Reading ساخته شده است . یک کاپیتان باتجربه عازم ماموریت نهایی خود در یک فضاپیماهای هوایی می باشد . گروه کوچکی که در کشتی فضایی حضور دارند بسیار ناامید و ناراضی در حال انجام ماوریت خود برای رسیدن به موفقیت می باشند اما کشتی دارای ایده های خود می باشد . ناگهان یک تصادف فضایی باعث انحراف مسیر کشتی به سمت کهکشان Somnus می شود . یک ایستگاه فضایی متروکه در بخش فراموش شده از منظومه شمسی است . آنها به زودی در می یابند که افراد ساکن این سیاره دارای یک فرقه ی منحرف و شیطانی هستند . خدمه ی کشتی فضایی امیدوارند که با مبارزه بتوانند راه خود را به سمت زمین پیدا کنند . حقیقت تلخ در مورد اینکه زندگی انسان ها به زودی بر روی زمین خاتمه پیدا می کند انگیزه ی مضاعفی به کاپیتان می دهد تا با نهایت تلاش خود جلوی این فاجعه را بگیرد .

دانلود فیلم سینمایی Somnus 2016

سایر توضیحات : فیلم ماجرایی Somnus 2016 توسط Chris Reading کارگردانی شده است . Russell Owen نیز وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته است . Reading که کارگردانی جوان به شمار می رود سابقه ی زیادی در حرفه ی کارگردانی نداشته و تنها دو عنوان The Wastes و The Quiet House را پیش از این در کارنامه ی هنری خود دارد . این فیلم که محصول کشور انگلیس می باشد در 4 اکتبر 2016 منتشر شد . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Rohit Gokani , Victoria Oliver و Robert Myler اشاره کرد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Somnus 2016

مشخصات فیلم Somnus 2016 :

– ژانر : اکشن – تریلر

– کارگردان : Chris Reading

– نویسنده : Russell Owen

– شرکت سازنده : Centropolis Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 87 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Somnus 2016