دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Spotlight 2015

Spotlight محصول سال 2015 فیلم آمریکایی در ژانر بیوگرافی و درام است که توسط استدیو Open Road Films ساخته شده است . در سال ۲۰۰۱، The Boston Globe  یک ویراستار جدید به نام Marty Baron استخدام می‌کند. Baron با Walter “Robby” Robinson ملاقات می‌کند که ویراستان گروه Spotlight است. این گروه کوچک متشکل از روزنامه نگارانی است که بعد از ماه‌ها تحقیق، مقاله‌هایی تحقیقی می‌نویسند و چاپ می‌کنند. Baron در ستونی از Globe دربارهٔ وکیلی به نام Matt Carroll مطلبی می‌خواند. Carroll اذعان می‌کند جناب Cardinal Law می‌دانسته که کشیش John Gygan ، از کودکان سوءاستفاده می‌کرده است، اما هیچ کاری برای توقف او انجام نداده است. سپس از گروه Spotlight تقاضا می‌کند در این باره تحقیق کنند. Michael Rezendes با Garabdyan تماس می‌گیرد اما وی ابتدا با مصاحبه موافقت نمی‌کند. پس از مدتی Rezendes فاش می‌کند که عضو گروه Spotlight است و Garabdyan تشویق می‌شود. گروه Spotlight در مسیر تحقیق خود، الگویی از سوءاستفاده از کودکان توسط کشیش‌های کاتولیک در Massachusetts کشف می‌کند که اسقف اعظم Boston روی آن سرپوش گذاشته است. در ادامه با کمک شخصی دیگر، دامنه تحقیق آن‌ها به ۱۳ کشیش متخلف می‌رسد. مردی که قبلاً کشیش بوده و برای اصلاح کشیش‌های متخلف تلاش می‌کرده، فاش می‌کند که حداکثر باید ۹۰ کشیش متجاوز در بوستون وجود داشته باشد و …

دانلود فیلم سینمایی Spotlight 2015

سایر توضیحات : فیلم Spotlight به کارگردانی Tom McCarthy ساخته شده است که وی  فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، هنرپیشه، بازیگر سینما، و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. نویسندگی این فیلم برعهده خود کارگردان (Tom McCarthy) و Josh Singer بوده است . از بازیگران ستاره ای که در این فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به Mark Ruffalo , Michael Keaton , Rachel McAdams , Liev Schreiber , John Slattery و Stanley Tucci اشاره کرد . فیلم Spotlight با بودجه ساخت 20 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فروش 88.3 میلیون دلار داشته باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی Spotlight 2015

مشخصات دیگر فیلم Spotlight 2015 :

– ژانر : بیوگرافی – درام

– کارگردان : Tom McCarthy

– شرکت سازنده : Open Road Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2015

– مدت زمان : 129 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 0 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Spotlight 2015