دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Underworld Blood Wars 2017

Underworld Blood Wars 2017 نام فیلم سینمایی در ژانر اکشن , ترسناک می باشد که توسط استودیوی Lakeshore Entertainment ساخته شده است . Blood Wars در ادامه چهار نسخه قبلی می باشد و بار دیگر ما شاهد ماجراجویی شخصیت اصلی این فیلم Selena هستیم . همانطور که در قسمت های قبل مشاهده کردیم داستان این سری در مورد یک ویمپایر به نام سلنا می باشد که هم از طرف قبیله ی Lycan و هم جناح خون آشام ها که به او خیانت کردند مورد حمله قرار می گیرد . او به همراه تنها متحد خود David و پدرش Thomas می باشد . او باید جنگ ابدی میان لایکن ها و خون آشام ها را متوقف کند . اگر این به معنای قربانی کردن جان خود تا لحظه ی آخر باشد . در ابتدا قرار بود این نسخه یک بازسازی برای سری Underworld باشد و نام آن Underworld : Next Generation بود ولی بعدها تصمیم بر این شد که نسخه پنجم ادامه دهنده ی چهار نسخه قبل باشد .

دانلود فیلم سینمایی Underworld Blood Wars 2017

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Underworld Blood Wars 2017 توسط Anna Foerster کارگردانی شده و Cory Goodman به همراه Kevin Grevioux  وظیفه ی نویسندگی آن را بر عهده داشتند . Foerster که یک کارگردان زن موفق به شمار می رود تا به حال 9 فیلم را کارگردانی کرده است و می توان از سری Criminal Minds و Outlander به عنوان موفق ترین عناوین نام برد . در ابتدا قرار بود در اکتبر 2016 فیلم اکران شود ولی بعدها اعلام شد که فیلم با تاخیری چند ماهه و در ژانویه 2017 به اکران در خواهد آمد . از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می توان به Kate Beckinsale , Theo James و Tobias Menzies اشاره کرد .

مشخصات فیلم مستند Underworld Blood Wars 2017 :

– ژانر : اکشن – ترسناک

– کارگردان : Anna Foerster

– نویسنده : Kevin Grevioux , Cory Goodman

– استودیوی سازنده : Lakeshore Entertainment

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : 1 دقیقه 36 ثانیه

– تاریخ انتشار : 6 ژانویه 2017

– مدت زمان : 120 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080p – 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Underworld Blood Wars 2017

به روز رسانی :

1397/01/22 کیفیت 1080p و 720p اضافه شد.