دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی USS Indianapolis Men of Courage 2016

USS Indianapolis Men of Courage 2016 نام فیلم سینمایی در ژانر اکشن , جنگ می باشد که توسط استودیوی Hannibal Pictures ساخته شده است . در سال 1945 یک ناو رزمی USS به فرماندهی کاپیتان Charles McVay در حال حمل کردن قطعاتی از بمب اتمی می باشد که بعدها در پایان جنگ جهانی دوم بر سر مردم هیروشیما منفجر می شود . در 30 جولای 1945 هنگامی که مشغول گشت زنی در دریای فیلیپین بودند کشتی با اژدرهای مختلف از سوی زیردریایی ژاپن مورد اصابت قرار گرفت و غرق شد . در این سانحه بیش از 300 خدمه کشتی به اعماق دریای فیلیپین فرو رفتند . افراد زنده مانده که تعداد آنها بسیار کم بود توانستند خود را از کشتی خارج کرده و به مدت 5 روز بدون هیچ آب و غذایی بر روی سطح دریا شناور بودند . تمام این مشکلات از یک طرف و وجود کوسه های بسیار خطرناک در این دریا زندگی آنها را به شدت با خظر روبه رو کرده بود .

دانلود فیلم سینمایی USS Indianapolis Men of Courage 2016

سایر توضیحات : فیلم سینمایی USS Indianapolis Men of Courage 2016 توسط Mario Van Peebles کارگردانی شده است و Cam Cannon به همراه Richard Rionda Del Castro وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشتند . Van Peebles که یک بازیگر قدیمی نیز به شمار می رود در کسوت کارگردان کارهای مختلفی را در کارنامه ی خود دارد که می توان Red Sky و We The Party به عنوان معروفترین آنها اشاره کرد . هزینه ی ساخت فیلم 40 میلیون دلار بوده است و بازیگران آن را Nicolas Cage , Tom Sizemore و Thomas Jane تشکیل می دهند . این فیلم مناسب برای افرادی که به دنبال تقویت زبان انگلیسی می باشند .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی USS Indianapolis Men of Courage 2016

مشخصات فیلم USS Indianapolis Men of Courage 2016 :

– ژانر : کمدی

– کارگردان : Mario Van Peebles

– نویسنده : Cam Cannon , Richard Rionda Del Castro

– شرکت سازنده : Hannibal Pictures

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 128 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 2 دقیقه 32 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

USS Indianapolis Men of Courage 2016