دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند آمازون IMAX Amazon 1997

 فیلم مستند آمازون IMAX Amazon 1997 به معرفی آمازون بزرگترین رودخانه در سیاره زمین می پردازد ، در این مکان موجودات زنده فراوانی وجود دارند که تنها تعداد کمی از آنها برای انسان ها شناخته شده هستند همچنین قبایل زیادی در آنجا سکونت دارند که هنوز کسی آنها را از نزدیک ندیده است و با آنها هم صحبت نشده است ، در این سفر با یکی از این قبایل آشنا خواهید شد همچنین موجود عجیبی را خواهید دید جانداری به نام دلفین صورتی در ضمن مناظری را مشاهده خواهید کرد که تا بحال در هیچ کجا مانند آن را ندیده اید . پیشنهاد می کنبم دیدن این مستند زیبا را از دست ندهید . دانلود فیلم مستند آمازون IMAX Amazon 1997 از دانلود فارسی .

تصاویری از این فیلم مستند :

دانلود فیلم مستند آمازون IMAX Amazon 1997 دانلود فیلم مستند آمازون IMAX Amazon 1997 مستند آمازون IMAX Amazon 1997 مستند آمازون IMAX Amazon 1997

 

توضیحات دیگر درباره این مستند :

نام : آمازون Amazon

ژانر : مستند

کارگردان : Keith Merrill

نویسنده : Kieth Merrill, Loren McIntyre

مدت زمان : 38 دقیقه

سال ساخت : 1997

IMDB : 6.8

 

 The Amazon is the biggest river on Earth. Only little of plant and animal life along its banks is known to man. And there are many secrets known to the tribe shamans of which we never heard. During a journey of one of those shamans down the river from one of its wells, who meets a western scientist traveling up the river from the sea, the audience experiences a huge variety of landscapes, animals (pink dolphins, for example), plants and people.

دانلود فیلم مستند آمازون IMAX Amazon 1997

به روز رسانی :

1394/11/23
  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *