دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند قصاص

مستند قصاص یک فیلم مستند در رابطه با معنی و مفهوم قصاص می باشد . قصاص به معنی مقابله به مثل می باشد و باتوجه به مدارک تاریخی موجود حتی در قدیمی ترین تمدن ها نیز مقابله به مثل برای رفتارهای نامناسب و ضداجتماعی وجود داشته است . در  این فیلم مستند گروه تولید قصد بررسی این مسئله را از طریق فقهی و قضایی دارند .

خلاصه مطلب : در دین اسلام این طوربیان شده است ، حکم قصاص تاثیرات پیشگیرانه بسیاری در اجتماع دارد و افراد این طور متوجه می شوند که در ازای هر کار خلافی که انجام دهند یک مجازات برای آن موجود می باشد .  قانون قصاص موجب جلوگیری از وقوع جرم می‌شود ، چرا که اگراشخاص آگاه باشند که در مقابل هر جرمی که مرتکب شود ، قصاص و مقابله‌ای به مثل خواهد داشت از ارتکاب جرم دوری می‌کند . در این فیلم مستند تیم تولید به این مسئله پرداخته اند که حکم قصاص مدافع حقوق فرد بیگناه در برابر مجرمین می باشد .

دانلود فیلم مستند قصاص

– ژانر : مستند

– تاریخ انتشار : 1394

– محصول کشور : ایران

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *