دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 13th 2016

13th 2016 نام فیلم مستند در مورد سیستم زندان های ایالت متحده آمریکا می باشد که توسط استودیوی Kandoo Films ساخته شده است . در این مستند نگاهی عمیق به سیستم زندان های آمریکا می شود و اینکه چگونه در آن نابرابری های نژادی اتفاق می افتد . به جرات می توان گفت این فیلم یکی از بهترین مستندهای ساخته شده در مورد سیستم زندان های آمریکا می باشد . نام مستند برگرفته از 13 متمم قانون اساسی آمریکا می باشد . این قانون می گوید بردگی اجباری به جز در زمانی که جرم و جنایت ثابت شده است محکوم می شود . این فیلم مستند بر اساس مواردی که نقض حقوق بشر می باشد را به تصویر کشیده است و کیفر خواست علیه یک سیستم غلط در زندان های آمریکا را مطرح می کند . هنوز هم بعد از گذشت بیش از چهار دهه از نژادپرستی در آمریکا ما هنوز هم شاهد این اتفاقات در این کشور به خصوص زندان های آن می باشیم .

دانلود فیلم مستند 13th 2016

سایر توضیحات : مستند 13th 2016 توسط Ava DuVernay کارگردانی شده است و خود Ava DuVernay به همراه Spencer Averick وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . خانم DuVernay در کسوت کارگردان از تجربه ی بالایی برخوردار بوده و تا به حال کارهای مختلفی را در کارنامه ی هنری خود دارد که می توان از Selma و Middle Of Nowhere به عنوان شاخص ترین آنها اشاره کرد . از افرادی که در این مستند حضور داشته می توان به Jelani Cobb , Angela Davis و Henry Louis Gates اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند 13th 2016

مشخصات فیلم مستند 13th 2016 :

– ژانر : مستند

– کارگردان : Ava DuVernay

– نویسنده : Spencer Averick , Ava DuVernay

– استودیوی سازنده : Kandoo Films

– محصول کشور : انگلیس

– تاریخ انتشار : 7 اکتبر 2016

– مدت زمان : 100 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEBRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

13th 2016