دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند 2011 Discovery Ch Reign of the Dinosaurs

2011 Discovery Ch Reign of the Dinosaurs

نشان می دهد که چگونه بهترین انیمیشن سازان جهان و زیستشناسان برتر دنیا دور هم جمع شده اند تا به سفارش شبکه دیسکاوری مستندی درباره زندگی دایناسورها تولید کنند . مستندی که با استفاده از جلوه های رایانه ای عصر دایناسورها را بازسازی کرده . حاصل کار این همکاری گروهی مستندی تماشایی را به نام سلطنت دایناسورها را تشکیل داده است که شما دوستداران مستندهای حیات وحش را به تماشای این مستند زیبا و جذاب دعوت می نماییم .

مستند 2011 Discovery Ch Reign of the Dinosaurs

در 4 قسمت تهیه و تولید شده است که ما برای شما قسمت اول این مستند زیبا را آماده کرده ایم. هر آنچه در مورد دایناسورها فکر می کنید اشتباه است . انها موجوداتی پیچیده و شگفت انگیزند که همیشه در تکامل و حرکتند و درک قوی از محیط پیرامون خود دارند . مستند 2011 Discovery Ch Reign of the Dinosaurs در چهار قسمت تهیه شده است که عناوین این چهار قسمت بدین شهر است : برندگان تکامل، چاله آب، تاکتیک های بقا و انتهای بازی و شما در این چهار قسمت با زندگی دایناسور های کهن همراه با جلوه های ویژه بصری و کامپیوتری عالی آشنا خواهد کرد و شما را به زمانی خواهد برد که حکم رانی این کره خاکی در دستان این موجودات غول آسا بوده. علاوه بر جلوه های ویژه این مستند برای روایت خود از دانشمندان مطرح در زمینه باستان شناسی دایناسور ها کمک گرفته شده است.

 

نام: Discovery Ch Reign of the Dinosaurs
تاریخ انتشار: 2011
کیفیت: 720p
زبان: انگلیسی
ژانر: مستند
مدت زمان پخش: 43 دقیقه
فرمت فایل: mkv
ستارگان: David Krentz
رمز فایل: www.download.ir
  • 8 replies
    1. King says:

      سلام خیلی ممنون که کامل گذاشتین دمتون گرم اگه میتونین مستند prehistoric predators رو هم هفت قسمت کامل بزارید هیچ سایتی نذاشته

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *