دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Above and Below 2015

Above and Below 2015 نام فیلم مستند در ژانر ماجرایی , درام می باشد که توسط استودیوی Maximage GmbH ساخته شده است . از مریخ به زمین و هر آنچه زیر آن است . این مستند روایت کننده ی داستان افرادی است که که در جاهای مختلف نظیر مکان های دور افتاده و متروک , زیر پل ها و ایستگاه های مترو زندگی می کنند . در این ماجراجویی با سه فرد به نام های Rick , Cidny و Lalo همراه می شویم و نحوه ی زندگی هر فرد را مشاهده می کنیم . چالش هایی که آنها در زندگی دارند به صورت کامل به تصویر کشیده شده است . ریک و سیدنی در دل تونل های فاضلابی زندگی می کنند و آن طرف نیز Lalo در بیابان های پر از گرد و خاک کالیفرنیا روزهای خود را سپری می کند . تمام محیط های اطراف به گونه ای می باشد که گویا خود بازیگران اصلی این مستند به شمار می روند . در میان درد , غم و اندوه در تضاد با روح بزرگ و لطیف این آدم ها می باشد و همگی یک پیام آموزنده برای ما دارد و آن هم این است که قدر زندگی خود را بهتر بدانیم .

دانلود فیلم مستند Above and Below 2015

سایر توضیحات : مستند ماجرایی Above and Below 2015 توسط Nicolas Steiner کارگردانی و نویسندگی شده است . این کارگردان جوان تا به حال کارگردانی 7 عنوان را بر عهده داشته است که می توان از Battle of the Queens و Blitz und Donner, Windgefauch به غیر از این مستند به عنوان معروف ترین آثار او اشاره کرد . این مستند که در تاریخ 25 سپتامبر 2015 اکران شد در کشورهای مختلفی نظیر آمریکا , سوئیس و آلمان فیلم برداری شده است . به جرات می توان گفت روحی در این مستند جاری است که نمونه ی آن را در مستندی دیگر مشاهده نکردیم .

دانلود فیلم مستند Above and Below 2015

مشخصات فیلم مستند Above and Below 2015 :

– ژانر : مستند – ماجرایی – درام – فامیلی – رمزآلود

– کارگردان : Nicolas Steiner

– استودیوی سازنده : Maximage GmbH

– محصول کشور : آمریکا – آلمان – سوئیس

– تاریخ انتشار : 25 فبریه 2015

– مدت زمان : 118 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Above and Below 2015